تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۸
کد مطلب : ۴۸۱۸۷۵
فریاد انتقام که در سراسر ایران به‌گوش می‌رسد، در واقع سوخت حقیقی موشکهایی بود که پایگاه آمریکا را زیر و رو کرد. آمریکایی ها برای اولین بار طعم موشک‌های ایرانی را چشیدند.
۰
plusresetminus
برکات خون شهید القدس
به گزارش بلاغ؛ حوادث تلخ آبان سال ۹۸ و بی تدبیری های صورت گرفته در ماجرای بنزین بر کسی پوشیده نبوده و نیست.پروژه بی دولت سازی که آمریکایی ها با برنامه ریزی تلاش داشتند در درون جبهه مقاومت آنرا عملیاتی کنند که با استعفای سعد حریری در لبنان  شروع شد  و در ادامه به عراق رسید و سپس با  ماجرای بنزین در سال ۹۸ در ایران در حال تکمیل شدن بود که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب  خنثی شد.اثرات بی تدبیری های جریان لیبرال در مسند اجرایی کشور باعث ریزش سرمایه های اجتماعی شد و نظام سلطه را به این باور رساند که مردم ایران از انقلاب و نظام دلسرد و نا امید هستند و به خیال خام خود  احساس کردند که بهترین فرصت برای حذف فرماندهان اصلی میدان مقاومت که علیه سیاست های خصمانه آمریکا در منطقه مبارزه می کردند، فراهم شده و فلذا در یک اقدام تروریستی دو فرمانده اصلی جبهه مقاومت را  به  شهادت رساندند و سر مست از این اقدام .

ولی ناگهان صحنه تغییر کرد. جمعیت میلیونی تشییع کنندگان فرماندهان شهید در عراق و ایران، سران استکبار را مات و مبهوت کرد و سرمایه اجتماعی و پشتوانه جبهه مقاومت را به رخ آنها کشید.برکات خون مطهر شهدای ساعت ۱.۲۰ با مداد ۱۳ دی ماه ۹۸ بی شمار هست و قابل شمارش نیست که  یکی از آنها  را با توجه به تحولات غزه ، اشاره می کنم.
🔹بعد از شهادت سردار دلها، هم رزمان شهید در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند انتقام خواهیم گرفت و پشتوانه اصلی این اراده و تصمیم هم فریاد انتقام خواهی ملت غیور ایران اسلامی بود که رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ بعد از عملیات موشکی شهید سلیمانی فرمودند:این فریاد انتقام که در سراسر ایران به‌گوش می‌رسد، در واقع سوخت حقیقی موشکهایی بود که پایگاه آمریکا را زیر و رو کرد. آمریکایی ها برای اولین بار طعم موشک‌های ایرانی را چشیدند.موشک هایی که با عبور از سامانه های دفاعی آنها به طور دقیق اهداف مد نظر را هدف قرار دادند و سربازان آمریکایی برای اولین بار قدرت مهیب موشک های ایرانی را از نزدیک لمس و تجربه کردند و فرماندهان شان باور پیدا کردند که آنچه این سالها ایران از قدرت بازدارندگی خود می گفت حقیقتی انکار ناپذیر است.

🔸بعد از این قدرت نمایی، آمریکایی‌ها در برابر ایران دست به عصا شدند و تمام تمرکزشان بر این قرار گرفت که در منطقه ،ایران را تحریک نکنند  تا مبادا مشابه آنچه در عملیات شهید سلیمانی بر سرشان آمد تکرار شود.
🔸 این که اسکات ریتر یکی از افسران کارکشته اطلاعاتی آمریکا در واکنش به رفتار نظامی محتاطانه آمریکا در قبال ایران، به یکی از شبکه‌های تلویزیون آمریکا می گوید: «توانایی ایران برای غرق کردن ناوهای آمریکایی از راه دور، تمام محاسبات را تغییر داده است.. و هیچ راه حل نظامی متعارف برای آمریکا و اسرائیل برای شکست دادن ایران وجود ندارد.
🔹 اینکه  جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید  دوشنبه شب در سخنانی بار دیگر به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که «ایالات متحده خواهان رویارویی با ایران نیست و تلاش ندارد با ایران وارد درگیری شود».

🔸 اینکه نیویورک تایمز در گزارشی  نوشته ، بایدن در هفته‌های اخیر گزینه‌های بمباران تهاجمی‌تر سوریه را که توسط پنتاگون پیشنهاد شده بود، را به دلیل ترس از ایجاد درگیری گسترده‌تر با ایران رد کرده است واین در حالی است که تقریبا تمام پایگاه های آمریکایی در سوریه به زیر ضربه موشک یا راکت رفته اند،را باید یکی از برکات  خون شهید قدس دانست.
🔸🔹جمله پایانی ، جمله رهبر حکیم انقلاب درباره شهید قدس:
 هر زمانی که این شهید عزیز گزارشی ارائه می کرد من قلباً و زباناً او را تحسین می کردم اما اکنون در برابر برکات شهادت او و آنچه این شهادت برای کشور و منطقه ایجاد کرد، سر تعظیم فرود می آورم.

حمید جعفری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳