رسوایی آنانی که دهانشان بلندگوی دشمنان است؛

غزه، رسواگر سلبریتی‌ها و ساکتین

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۴۸۰۸۶۴
حال اگر واقعاً ایران و ایرانی رو دوست دارید موضع خود را نسبت به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ایران و ایرانی و مظلومان غزه اعلام کنید.
۰
plusresetminus
غزه، رسواگر سلبریتی‌ها و ساکتین
به گزارش بلاغ، غزه، تابلویی به روز شده از فجایع غده سرطانی اسرائیل است. این فجایع توانست تمام تلاش‌های دروغین و مظلوم‌نمایانه غاصبان و جلادان حاکم بر فلسطین را نقش بر آب کند.

اخیراً زمزمه نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران باز هم در بین برخی سلبریتی‌ها و طرف‌داران آنها مطرح شده و از این طریق می‌خواهند بگویند که ما کاری به جنایات رژِیم صهیونیستی در غزه نداریم و ربطی هم به ما ندارد و فقط ایران عشق ما ست.
 
 خطاب به این جماعت عرض می‌شود، بر مبنای تفکر شما اگر رژِیم صهیونیستی در حق ایران و ایرانی جنایت کرده باشد قاعدتاً باید موضع‌گیری کنید و آن را محکوم کنید؟!
 
 نمونه‌های این اقدامات اول، بعضی از این جماعت ایران باستان برایشان خیلی اهمیت دارد البته برای هر ایرانی تاریخ و تمدنش ارزشمند هست، ولی موضوع ما الان این نیست، خطاب به آنها عرض می‌کنم داستان جشن پوریم که معروف است به هولوکاست ایرانی چیه و در رژیم صهیونیستی بابت آن چرا جشن گرفته می‌شود، شاید برخی بگویند داستان قتل‌عام ده‌ها هزار ایرانی که در زمان خشایارشاه با توطئه یهودی‌های دربارش انجام‌گرفته، سند تاریخی نداشته باشد، مسئله این هست که این موضوع در منابع مقدس اسرائیلی‌ها اومده و آنها هم این روز را جشن می‌گیرند!
 
 دوم، ملتی قیام کرد و علیه دولت کودتا و مستبد پهلوی به پا خواست، ایرانی‌های آزادی‌خواه در بند رژیم پهلوی که توسط ساواک به طرز وحشیانه‌ای شکنجه می‌شدند، آموزش شکنجه و امکانات آن را چه کسی به آنها می‌داد؟ جواب موساد!
 
 سوم، هر کشوری برای پیشرفت و آبادانی چاره‌ای جز دسترسی به دانش و فناوری و پیشرفت در این عرصه ندارد، ایرانی آباد با علم و دانش حاصل می‌شود، سؤال چه کسی دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کرد؟ جواب، موساد رژیم کودک‌کش.
 
 چه کسی پشت تحریم‌های ظالمانه علیه ایران و ایرانی بوده و هست؟ چه کسی دائم تهدید می‌کند که مراکز هسته‌ای و مهم صنعتی کشور را هدف قرار خواهد و بعضاً هم اقداماتی انجام داده و اقدامات خصمانه بی‌شماری که در این مقال نمی‌گنجند.

حال اگر واقعاً ایران و ایرانی رو دوست دارید موضع خود را نسبت به اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه ایران و ایرانی اعلام کنید.

 حمید جعفری - کارشناس مسائل بین‌الملل
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳