تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۸۰۳۶۶
شیوه دیگر پیاده‌نظام رسانه‌ای استکبار در این مواقع، کنش‌های نرم و خزنده در پوشش رسانه‌های زرد و کاربران شبکه‌های اجتماعی باهدف کم‌رنگ‌شدن آن جنایت در حال وقوع است.
۱
plusresetminus
منافقین رسانه‌ای در جنگ نابرابر غزه
به گزارش بلاغ، عموماً متجاوزین جنگی هنگامی که جنایات گسترده و بزرگی را مرتکب می‌شوند، برای انحراف اذهان اجتماعی اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار می‌دهند، به‌عنوان‌مثال در کشورهای جامعه هدف اتفاقاتی را بزرگ‌نمایی می‌کنند که اصلاً اهمیت پرداختن رسانه‌ای ندارد؛ اما به‌واسطه عدم سواد رسانه‌ای اجتماعی، تمرکز جامعه را به خود جلب می‌کنند، یا اینکه با ترورها یا قتل‌های غیرمنتظره همان هدف را دنبال می‌کنند که گمانه‌زنی‌ها در قتل داریوش مهرجویی و همسرش نیز از همین جنس کنش‌های انحرافی بود که احتمال دست‌داشتن سرویس‌های جاسوسی را هم به ذهن متبادر می‌کند.
 
 لیکن اگر این نگاه راهم محتمل بدانیم تا اعلام رسمی نهادهای ذی‌صلاح صرفاً در قالب یک گمانه‌زنی باقی خواهد ماند، اما به لحاظ انحراف افکار عمومی نتوانست آن‌گونه که باید جنایت بی‌نظیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را تحت الشعاع قرار دهد.
 
 شیوه دیگر پیاده‌نظام رسانه‌ای استکبار در این مواقع کنش‌های نرم و خزنده در پوشش رسانه‌های زرد و کاربران شبکه‌های اجتماعی باهدف کم‌رنگ‌شدن آن جنایت در حال وقوع است.

در روزهای گذشته شاهد این گونه تحرکات خصوصاً بعد از بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی هستیم.
 
 کاربرانی که نفاق را در کنش‌های مهندسی شده با عبارات لعنت به جنگ، لعنت به سیاست کثیف، لعنت به قدرت‌طلبی، لعنت به جنگ نیابتی و... می‌توانند به‌راحتی نتیجه بگیرند؛ چرا که فقط با این کلیدواژه‌ها مسیر نوشتارها و تحلیل‌های دیگر کاربران را به سمت قباحت و ناپسندی درگیری صرف و جنگ نظامی سوق می‌دهند، و انگارنه‌انگار هفتاد و پنج‌سال است که رژیم سفاک با تجاوز و کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین خصوصاً کرانه باختری چیزی جز سبعیت و پایمال‌کردن انسانیت را به اثبات می‌رساند.
 
 این جماعت پیاده‌نظام رسانه‌ای را باید شناسایی کرد و قاطع در مقابل‌شان ایستاد.
 
 نباید اجازه دهیم همان گونه که ولی‌امر مسلمین جهان درگذشته زنهار فرمودند: نگذاریم جای شهید و جلاد را عوض کنند.
 
 موشک‌باران بی‌امان و ددمنشانه صهیونیست‌ها با حمایت رسانه‌ای این عناصر نفاق می‌خواهد حمایت عمومی و اجتماعی آحاد مختلف را از مردم بی‌پناه و مظلوم غزه قطع کند، این راهبرد شیطانی را سید مقاومت نیز به همه اعلام کرد: که می‌خواهند با ایجاد دوقطبی شیعه و سنی در تحلیل‌های مزبور ما را از دائره حمایت از فلسطین خارج کنند، اما بدانند؛ ما شیعیان علی‌بن ابیطالب علیه‌السلام در عالمیم و دست از حمایت فلسطین و مردم فلسطین برنخواهیم داشت.
 
 حال در این موقعیت حساس عناصر رسانه‌ای، فعالان شبکه‌های اجتماعی بر خود وظیفه بدانند تا در یک جبهه متحد به‌صورت آفندی برای دشمن انسانیت و مردم مظلوم عزه جهنمی بپاکنند تا این نسل‌کشی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب دام عزه را متوقف نموده و تشت رسوایی این سفاکان را بر زمین بیندازند.
 
 محسن قبادیان‌قادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳