طوفان‌الاقصی، آغازی بر پایان اشغالگری؛

«طوفان الاقصی»، زلزله‌ای میان شبکه‌های معاند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۷
کد مطلب : ۴۷۹۹۷۷
این همه عجز و درماندگی شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان ضدایرانی اینترنشنال، BBC فارسی‌، VOA‌، من و تو و... در قبال این عملیات بزرگ نیروهای مقاومت نشان داد که این رسانه‌های فارسی زبان کاملا از رژیم صهیونیستی ارتزاق می‌کنند و حامی بی‌چون و چرای صهیونیست‌ها هستند.
۰
plusresetminus
«طوفان الاقصی»، زلزله‌ای میان شبکه‌های معاند
به گزارش بلاغ؛ سرانجام پس از ۸۰ سال ‌اشغالگری رژیم صهیونیستی برسرزمین‌های فلسطین‌، نیروهای مقاومت با انجام یک عملیات بزرگ و رعدآسا به‌نام «طوفان الاقصی» همه معادلات جهانی در حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل را برهم زدند.
آنها چنان ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کردند که در عین غافلگیری سران ارتش و سازمان مخوف جهنمی اطلاعات این رژیم، تعداد زیادی از افسران عالی‌رتبه اسرائیل را به اسارت گرفتند و تلفات سنگینی را به رژیم آدم‌کش صهیونیستی وارد کردند. همین امر باعث عصبانیت شبکه‌های ضدانقلاب فارسی زبان خارج‌نشین از نخستین ساعت آغاز این عملیات غرورآفرین نیروهای مقاومت و مردم فلسطین شد. به‌گونه‌ای که در تبلیغات رسانه‌ای و هوچی‌گری‌های خود ‌اشک تمساح برای ژنرال‌ها و نظامیان اسیر شده به‌دست نیروهای مقاومت ریختند و با پخش برنامه‌های زنده از اسرائیل و همصدایی با نظامیان آدم‌کش صهیونیست، فضای تبلیغاتی گسترده‌ای را به راه ‌انداختند و با تروریست خواندن نیروهای مقاومت و مردم فلسطین فضای جهانی را علیه نیروهای مقاومت تحریک کردند.

جیغ بنفش شبکه‌های معاند
از سویی این همه عجز و درماندگی شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان ضدایرانی اینترنشنال، BBC فارسی‌، VOA‌، من و تو و... در قبال این عملیات بزرگ نیروهای مقاومت نشان داد که این رسانه‌های فارسی زبان کاملا از رژیم صهیونیستی ارتزاق می‌کنند و حامی بی‌چون و چرای صهیونیست‌ها هستند.
شبکه ضدایرانی و ضدبشر اینترنشنال که وابستگی‌اش به صهیونیست‌ها و اسرائیل غاصب کاملا مشهود شده است با قطع برنامه‌های عادی خود به پخش برنامه‌های زنده از داخل اسرائیل پرداخت و با تروریست خواندن فلسطینیان تلاش کرد که افکار عمومی دنیا را نسبت به این عملیات غرورآفرین نیروهای مقاومت، منحرف سازد و وانمود کند که عده‌ای تروریست به زنان و کودکان و سالمندان رژیم صهیونیستی حمله کرده و آنها را به اسارت خود در آورده‌اند!
این در حالی است که رژیم ددمنش اسرائیل پس از انجام عملیات پیروزمندانه نیروهای مقاومت و مردم فلسطین، بدون وقفه و به‌طور مداوم شهر غزه و مردم بی‌گناه و زنان و کودکان و سالمندان این منطقه را با مخوف‌ترین سلاح‌های جنگی مورد بمباران هوایی و موشکی خود قرار داده است و تاکنون صدها تن از مردم فلسطین به‌ویژه کودکان و زنان و سالمندان به شهادت رسیدند و هزاران نفر از فلسطینیان نیز مجروح و زخمی شده‌اند.
این در حالی است که شبکه‌های ضدانقلاب فارسی زبان از این کشتار بی‌رحمانه رژیم آدم‌کش اسرائیل نسبت به مردم بی‌دفاع فلسطین خوشحالی کردند و از آن سو مدام از اسیر شدن تعدادی از نظامیان اسرائیل به‌دست نیروهای مقاومت سم‌پاشی گسترده‌ای را به راه ‌انداخته و نسبت به‌ اسارت آنها نگران شدند! 

اشک تمساح برای ضدانسانی‌ترین رژیم کودک‌کش
به هرحال این شبکه‌های معاند فارسی زبان در برنامه‌هایی هماهنگ و طراحی شده با هم در یک مسیر حرکت می‌کنند و برای رژیمی ‌اشک تمساح می‌ریزند که به روزهای آخر خود نزدیک شده است.
این موارد نشان می‌دهد که رسانه‌های فارسی زبان معاند به‌دنبال وجهه در سطح جهانی برای خود هستند و دقیقا می‌دانند که کار رژیم صهیونیستی رو به پایان و زوال است و در واقع از این طریق درصدد نجات این رژیم مفلوک و درمانده از منجلاب هستند و این در حالی است که در حال حاضر خود ساکنان اسرائیلی شهرهای ‌اشغالی پا به فرار گذاشته‌اند و با هجوم به فرودگاه بن گوریون سراسیمه و وحشت‌زده قصد خروج از اسرائیل را دارند و این شبکه‌های ضدایرانی فارسی زبان معاند همچنان در برنامه‌های خود عملیات غرورآفرین نیروهای مقاومت و مردم فلسطین علیه ‌اشغالگران را وارونه جلوه می‌دهند و سعی دارند که مردم فلسطین را به عنوان تروریست در نزد جهانیان معرفی کنند و یقینا هم این تیرشان به سنگ خواهد خورد.
چرا که امروز دنیا به ویژه مردم آزادی‌خواه و مستقل جهان به این درک و فهم رسیده‌اند که اسرائیل یک رژیم نامشروع و آدم‌کش و خود یک تروریست دولتی است که با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی بخصوص آمریکا نفس می‌کشد و تمام تلاشش این است که مردم بی‌گناه فلسطین را از سرزمین‌های متعلق به خودشان بیرون کند.

عملیاتی که کابوس صهیونیست‌ها شد
عملیات «طوفان الاقصی» که بزرگ‌ترین مبارزه علیه رژیم صهیونیستی از آغاز ‌اشغال سرزمین‌های فلسطین است را ناکام نشان دهد،‌ و این در حالی است که عملیات بزرگ «طوفان‌الاقصی» تازه شروع شده و تا محو رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و وحشت و عصبانیت رسانه‌های معاند فارسی زبان همچون شبکه ضد ایران اینترنشنال، BBC فارسی‌، صدای آمریکا، شبکه تلویزیونی من و تو و... از همین بابت است. به هرحال با ادامه‌دار بودن عملیات بزرگ«طوفان‌الاقصی» و حمایت مسلمانان و مبارزان آزادی‌خواه جهان از مبارزات مردم مظلوم فلسطین زنگ خطر نابودی رژیم صهیونیستی به صدا در آمده و امید می‌رود که بزودی شاهد نابودی رژیم اسرائیل در منطقه باشیم و ان‌شاءالله خاورمیانه‌ای بدون اسرائیل در نقشه جهان را شاهد باشیم.
 یکی از شیطنت‌های رسانه‌های فارسی زبان معاند درخصوص این عملیات بزرگ رزمندگان فلسطین‌، ارتباط دادن «طوفان‌الاقصی» به ایران است. شبکه ضدایرانی اینترنشنال و دیگر رسانه‌های معاند فارسی زبان در برنامه‌های خود مرتب انجام این عملیات را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند و با فضا‌سازی رسانه‌ای در دنیا سعی دارند که وانمود کنند که برخی از سلاح‌های به‌کار گرفته شده در عملیات بزرگ «طوفان‌الاقصی» از سوی ایران تامین و حمایت شده است که در همین مورد مقامات جمهوری اسلامی ایران آن را تکذیب کرده‌اند.
اما مطرح کردن این موضوع از سوی رسانه‌های ضدانقلاب نشان از وحشت و عصبانیت آنها دارد. امروز نیروهای مقاومت فلسطین به‌قدری قدرتمند و قوی شده‌اند که قادرند علیه ‌اشغالگران قدس به تنهایی مقابله کنند و رزمندگان فلسطین به کمک مردم فلسطین تمام سرزمین‌های ‌اشغالی را آزاد خواهند کرد و این حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی با شکست مواجهه خواهد شد و رسانه‌های فارسی زبان وابسته به استکبار جهانی هم به این مهم پی برده‌اند و لذا امروز به وحشت افتاده‌اند چرا که آنها وابسته کامل به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی هستند و با نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل خودشان هم نابود خواهند شد بنابراین در این فضای مرداب‌گونه در حال دست و پا زدن هستند.

طوفان‌الاقصی، آغازی بر پایان اشغالگری
 به هرحال عملیات غرورآفرین و بزرگ «طوفان الاقصی» نشان داد که نابودی صهیونیست‌ها بسیار نزدیک است و به‌دنبال آن هم رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی هم در حال اضمحلال و نابودی هستند. رسانه‌ای چون اینترنشنال که از شبکه‌های تلویزیونی وابسته به صهیونیست‌هاست برای زنده ماندن تلاش دارد که تمام قد از رژیم صهیونیستی حمایت کند چون مزدبگیر این رژیم کودک‌کش است و به همین خاطر پخش تمامی برنامه‌های خود را در جهت حمایت از رژیم صهیونیستی قرار داده است. به هرحال این شبکه‌های فارسی زبان ضدانقلاب که در راستای ضدیت با نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و همچنین علیه تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان حرکت می‌کنند امروز هم درخصوص موضوع آزادی سرزمین‌های ‌اشغالی و برای ممانعت از نابودی رژیم جعلی صهیونیست تمام قد در کنار اسرائیل هستند و از آدم‌کشی رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و وحشت‌شان از مبارزات مردم فلسطین و نیروهای مقاومت به خطر افتادن موقعیت و شرایط‌شان است که یقینا با نابود شدن و محو اسرائیل از صفحه روزگار آنها هم به همین سرنوشت گرفتار خواهند شد.
رسول شمالی ورزنده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳