تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۷۹۷۵۷
غزه، این روزها محل آزمون انسان‌هاست عده‌ای مقابل سکوت مجامع جهانی مشغول کشت و کشتار زن و کودک و مردم غیرنظامی مظلوم هستند.
۲
plusresetminus
غزه، آزمون بزرگ بشریت معاصر
به گزارش بلاغ؛ جلادان صهیونیست، که صفت رذالت را به اعلا درجه خود رسانده و رکورد کشتار بیگناهان را به خود اختصاص داده‌اند، مشغول جنایت علیه بشریت هستند و آنچه که بسر همتایان‌شان در تاریخ آمده بی‌اعتنایند و صحنه‌هایی از قتل عام کودکان و زنان را به نمایش گذارده‌اند که قلب هر بیننده‌ای را می‌لرزاند و وجدان‌ها را بشدت می‌آزارد.

نزدیک به نیم قرن است که بخش کوچکی از نقشه جغرافیایی جهان شاهد هجوم همه جانبه گروهی است که با تئوری پردازی های دینی و نژادپرستانه هر روز ظلم های بی شماری را مرتکب می شود.
سرزمین مقدس فلسطین به عنوان یک کشور اسلامی، نخستین قبله گاه مسلمانان را در خود جای داده است. بر اساس بدیهی‌ترین معیارهای انسانی سران کشورهای اسلامی باید در صف مقدم دفاع از این کشور باشند که متاسفانه به علت سرسپردگی برخی از آنها، تنفر مسلمانان این کشورها امکان مبارزه‌شان با رژیم اشغالگر قدس را موجب نمی‌شود.
 
صهیونیست‌ها، ببر کاغذی‌اند
صهیونیست‌هایی که بصورت پفکی مدعی برخورداری از قوی‌ترین ارتش و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی بودند، وقتی همه هیمنه و ادعاهای‌شان توسط رزمندگان فلسطینی با عملیات حیرت‌آور "طوفان‌الاقصی" به سخره و چالش گرفته شد و شکست مفتضحانه عدم پایداری نظامیان و ارتشیان‌شان در مقابل رزمندگان دلیر فلسطینی، پوشالی بودن همه ادعاهای دروغین‌شان را به اثبات رساند، از سر استیصال و عجز متوسل به بمباران‌های کور و کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان و جعلاخبار دروغ شدند و صحنه‌هایی از سبعیت را به نمایش گذاردند که دنیا را به این نتیجه قطعی می‌رساند که راه حل اساسی و نهایی، نابودی صهیونیست و نژادپرستان اشغالگر فلسطین است.

عمق جنایات این روزهای صهیونیست‌ها در غزه ، که حتی آب و برق را به روی مردم بیگناه و مظلوم این باریکه زندان‌گونه بسته‌اند، به حدی است که حتی حامیان این رژیم کودک‌کش نیز دهان به اعتراض گشوده و رفتار کنونی این رژیم غاصب را مغایر با اصول و الفبای اولیه حقوق بشر ذکر می‌کنند. دبیرکل سازمان ملل، اقدامات اشغالگران فلسطین را خلاف منشور این سازمان می‌داند و خواهان توقف عملیات نسل‌کشی از سوی غاصبان فلسطین شده است.

افسر سازمان ملل برای هماهنگی امور انسانی می‌گوید یک سوم کشته‌شدگان بمباران‌های اسرائیل در غزه را کودکان تشکیل می‌دهند که براساس آمار رسمی تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در این بمباران‌ها در غزه به شهادت رسیده و بالغ بر ۶۰ درصد این شهداء را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از فلسطینیان، اعم از کودک و بزرگ مجروح شده و بعلت فقدان امکانات بیمارستانی، بسیاری از مجروحان بویژه کودکان دچار مجروحیت شدید هستند که بواسطه نبودن امکانات پزشکی، در شرائط بحرانی بسر می‌برند. افزایش تلفات فلسطینیان در غزه ریشه در همین علت دارد که انگیزه و هدف دشمن صهیونیستی در محاصره و تحریم کامل غزه برای بالابردن تعداد شهدای فلسطینیان است.

اتخاذ تصمیم عاجل از سوی کشورهای اسلامی، مطالبه امروز جهان اسلام و امت اسلامی است که با اتحاد و همبستگی بتوانند در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی اقدام عاجل و تعیین‌کننده بعمل آورند و این مقطع زمانی آزمونی است برای آحاد جهانیان، مسلمانان و سران کشورهای مدعی اسلامی.

محمدعلی شیخ

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳