تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۸
کد مطلب : ۴۷۸۰۸۵
وقتی غم و اندوه مردم، دل رئیس جمهور را بدرد می‌آورد و او را به تلاش شبانه روزی وا می‌دارد، باید انتظارات مردمی را علی‌رغم فشار بپذیرد و به اجرا بگذارد.
۰
plusresetminus
توصیه‌ای به رئیس جمهورمردمی
به گزارش بلاغ؛ در تمام کشورها انتظار از رئیس‌جمهور ، تلاش برای رفع نگرانی‌های مردم و تامین امنیت روانی در عرصه‌های مختلف برای تامین معیشت، امنیت و سلامت است که در ذیل هریک از این شاخص‌ها، زیر فصل‌هایی وجود دارد که به تراز رساندن هر یک‌شان، مستلزم فراهم آوردن مقتضیات و حذف موانع می‌باشد.

درست است که نباید هر اقدام زیرساختی دولت را به نتایج فوری قابل لمس در سرسفره مردم ارتباط داد و ارزیابی کرد، اما فکر عاجل برای حفظ قدرت خرید و تامین حداقل‌های زندگی، امری مورد انتظار است؛ چراکه اگر بنا باشد رئیس جمهور، مردمی عمل کند باید همواره خود را در کنار مردم و حتی سر سفره مردم حاضر بداند تا با دغدغه‌های مردم آشنا شده و با آنها زندگی کند.

سبک زندگی و نوع زیست با مردم چیزی نیست که با زبان و بیان، خود را به اثبات برساند، بلکه به نتیجه رساندن تلاش برای افزایش قدرت خرید خانواده‌ها و تثبیت نرخ‌ها، موجب رضایتمندی مردم می‌شود و آنگاه مردم در عمق قلب‌شان جایگاه شایسته‌ای به رئیس‌جمهور یا هر مسئول دیگر می‌دهند و کمتر تحت تاثیر جوسازی‌های دشمنان و ستون پنجم دشمن قرار می‌گیرند.

امروزه کسی را نمی‌توان در کشور سراغ آورد که فارغ از رویکرد سیاسی، نسبت به جهت‌گیری رئیس جمهور و سعی و تلاش شبانه روزی او و وزرایش ، همچنین دلسوزی و مردمی بودن و انجام کارهای بزرگ زیرساختی دولت، منتقد باشد و به درستی راه و روش دولت معترف نیاشد؛ اما یک نکته قابل توجه که از سوی مردم در ارتباط با این دولت مطرح می‌شود و جا دارد مورد توجه اکید رئیس جمهور قرار گیرد، اتخاذ راهی برای ثبات بخشی قیمت چند قلم کالای ضروری و مصرفی مربوط به معیشت مردم است.

واقعا نباید پذیرفت که قیمت گوشت به کیلویی قریب به ۵۰۰هزار تومان عرضه شود و یا یک شانه تخم مرغ به ۱۱۰هزار تومان عرضه شود. حبوبات و گرانی آنها که جای خود دارند. شیر و لبنیات و ماهی و...، بمانند که واقعا اشک مردم را در آورده‌اند.

عرضه گسترده کالاهای معیشتی و نظارت ساعت به ساعت بازار و کنترل قیمت‌ها از طریق بازرسان فعال، که با حضور موثر دائمی خود امنیت را به قیمت‌ها برگردانند، توصیه اکید و فوری به آقای رئیس جمهور است تا مردم طعم شیرین تلاش‌های خالصانه آیت‌الله رئیسی و کابینه او را سرسفره خود بچشند.
سر خط کردن وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت و تعامل تاثیرگزار بانک مرکزی برای کنترل بازار بر اقلام مصرفی روزانه مردم بسیار ضروری است.

طبیعی خواهد بود که این موضوع می‌تواند در جلسه سران قوا با اولویت نخست، وجهه همت سه قوه قرار گیرد تا مردم در عمل آثار این همکاری سه قوه را حس و لمس کنند.
محمد فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰