تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰
کد مطلب : ۴۷۸۵۰۷
شوهرم مانند روباهی حیله گر در فضای مجازی نفوذ کرده بود و با ترفندهای مختلف زنان و دختران جوان را فریب می داد و از آن ها سوءاستفاده می کرد اما یک روز وقتی وارد خانه شدم ...
۱
plusresetminus
روباه فضای مجازی!
به گزارش بلاغ، این ها بخشی از اظهارات زن جوانی است که قصد داشت از دومین همسرش طلاق بگیرد و روزگار دیگری را آغاز کند. او که مدعی بود با رفتارهای فسادآلود شوهرش نمی‌تواند به این زندگی مشترک ادامه دهد، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت:16 ساله بودم که به طور سنتی پای سفره عقد نشستم و با «کرامت»ازدواج کردم. او تک پسر خانواده اش بود و5 خواهر بزرگ تر از خودش داشت که همه آن ها ازدواج کرده بودند. دراین شرایط تصور می کردم خانواده کرامت مرا خیلی دوست خواهند داشت چرا که تنها عروس خانواده آن ها بودم! ولی متاسفانه شوهرم فقط در جست وجوی محبت دیگران بود و خودش به هیچ کس محبت نمی کرد. در واقع جوانی لوس و بی مسئولیت بارآمده بود و تنها اوقاتش را بارفیق بازی می گذراند! بارها به مادر شوهرم گلایه کردم تا او را از رفتارهای زشت بازدارند اما متاسفانه آن ها به جای آن که شوهرم را نصیحت کنند، همیشه مرا مقصر رفیق بازی های او جلوه می‌دادند و دوست نداشتند به فرزندشان بالاتر از«گل» بگویند!
دراین وضعیت وقتی دچار مشکلات مالی شدیم، به ناچارکاری در بیرون از منزل برای خودم دست وپا کردم تا حداقل مخارج روزمره زندگی را تامین کنم!ولی خیلی زود فهمیدم که شوهرم به دلیل همین بازی ها در دام اعتیاد گرفتار شده است و مواد مخدر صنعتی مصرف می کند. از سوی دیگر دختر خاله ام نیز با همسرش دچار اختلافات خانوادگی شده و درآستانه طلاق بودند به همین دلیل هم من به منزل آن ها رفت وآمد می کردم  تا شاید بتوانم از متلاشی شدن زندگی دختر خاله ام جلوگیری کنم ولی در اثنای همین رفت وآمدها با پسر عمویم به درددل نشستم. او نیز بیشتر اوقات به منزل دختر خاله ام می آمد چرا که با شوهر او دوست صمیمی بود! من که خودم مشکلات زیادی داشتم، سفره زندگی ام را گشودم و اختلافات شدیدی را که با شوهرم داشتم، برای «رحمت» بازگو کردم. او هم که به تازگی از همسرش جدا شده بود، بنای دلسوزی گذاشت و مرا تشویق به طلاق کرد. رحمت جوانی چرب زبان و خوش چهره بود به همین دلیل هم مرا چنان فریب داد که خودم هم نفهمیدم چگونه در دام او افتادم. خلاصه«رحمت» به من قول داد که اگر از «کرامت» طلاق بگیرم، با من ازدواج می کند و پسرم را هم به فرزندی می پذیرد! من هم که از اعتیاد و رفتارهای غرورآمیز شوهرم خسته شده بودم، بلافاصله پیشنهادش را پذیرفتم و با وجود مخالفت های خانواده و اطرافیانم از «کرامت» جدا شدم و با او ازدواج کردم اما هنوز 3ماه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که «رحمت»دیگر اجازه نداد فرزندم با ما زندگی کند. از طرف دیگر نیز او فقط با فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام سرگرم بود وتصاویری از خودش با پوشش های مختلف می گذاشت و خود را دکتر،مهندس و غیره معرفی می کرد و بدین ترتیب دختران و زنان جوان را به دام می انداخت و از آنان سوءاستفاده می کرد.
او مانند روباهی حیله گر در فضای مجازی نفوذ کرده بود و زندگی بسیاری از زنان رابه آشوب می کشید. من هم از این وضعیت اطلاع داشتم اما به روی خودم نمی آوردم چرا که نمی خواستم بیشتر از این دچار تالمات روحی و روانی شوم!«رحمت» هم که می دانست من به خاطر حفظ آبرو به خانواده ام چیزی نمی گویم، از این شرایط نهایت سوءاستفاده را می کرد و تنها به فکر خوش گذرانی های خودش بود. من هم با کارگری هزینه های زندگی را می‌پرداختم تا این که یک روز وقتی به طور اتفاقی زودتر از همیشه به خانه بازگشتم، ناگهان چند دختر وپسر جوان را درکنار شوهرم دیدم که به طور زننده‌ای مشغول خوش گذرانی بودند. با دیدن این صحنه دردناک،دیگر دوام نیاوردم و ....
این گزارش حاکی است با دستور رئیس کلانتری بررسی های تخصصی و کارشناسی مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی برای واکاوی این ماجرای تلخ،آغاز شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷