تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۷۴۳۰۳
تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل نیروی زمینی تهران انتقام چند سال اخیر را از گربه سیاه خود گرفت.
۰
plusresetminus
سومین پیروزی پیاپی نساجی مازندران/قلدری در جدول+جزئیات
به گزارش بلاغ، از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال كشور، عصر امروز تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل نیروی زمینی تهران به برتری یک بر صفر دست یافت تا با قرار گرفتن در رده سوم جدول، بیخ گوش نمایندگان فوتبال اهواز قرار گیرد.

تنها گل این دیدار توسط سیدمحسن حسینی در دقیقه 49 بازی به ثمر رسید.

نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و یک بازی سرد و کسل کننده را شاهد بودیم، هرچند بعد از اخراج بازیکن تیم نیروی زمینی در اواسط نیمه دوم بازی روان تری را از سوی نساجی‌چی‌ها شاهد بودیم ولی این نیمه بدون گل پایان یافت.

شاگردان نادر دست‌نشان برای کسب سومین پیروزی پیاپی خود نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و حملات زیادی روی دروازه نیروی زمینی تدارک دیدند تا اینکه در دقیقه 49 بازی، سیدمحسن حسینی موفق شد با پرواز بلند خود تنها گل این دیدار را با ضربه سر خود وارد دروازه این تیم تهرانی کند و 8هزار هوادار حاضر در ورزشگاه را به وجد بیاورد.

در دقیقه 57 بازی صابر میرقربانی که در دقیقه 55 به جای محسن رحیمی وارد میدان شده بود، با جا گذاشتن سه مدافع حریف و پاس عرضی خود، اکبر صغیری را در موقعیت گل قرار داد ولی مهاجم سختکوش نساجی مازندران دروازه خالی را کج دید و در میان بُهت همگان توپ به اوت رفت.

بازیکنان نیروی زمینی که زیر فشار حملات نساجی قرار گرفته بودند، تلاش زیادی از خود به خرج دادند تا بازی را به زمین تیم نساجی بکشانند و در چند صحنه به دلیل اشتباهات عجیب سیدمحسن حسینی می رفتند تا روی دروازه سعید ابراهیم‌پور خطرناک ظاهر شوند ولی بازی هدفمند نساجی‌چی‌ها فرصت هرگونه عرض اندام را از این تیم گرفت تا این تیم مازندرانی باشد که در یکی دو صحنه دیگر روی دروازه نیروی زمینی خطرناک ظاهر شود ولی این موقعیت ها توسط سیدمحسن حسینی و صابر میرقربانی به هدر رفت تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی پایان یابد و اولین شکست این فصل نیروی زمینی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر رقم بخورد.

یادآور می شود، بی‌مسئولیتی عجیب برگزارکنندگان این دیدار و معطلی بی جهت حدود دو هزار هوادار بلیط به دست نساجی در بیرون از ورزشگاه، آن‌هم در روزی که بخش زیادی از سکوهای شهید وطنی خالی بود، از اتفاقات غیرقابل توجیه این دیدار بود.

نساجی با این پیروزی 15 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد، نیروی زمینی نیز با کسب اولین شکست فصل به رده پنجم سقوط کرد.

ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران:
سعید ابراهیم پور - سیدمحسن حسینی، ابوالفضل قربانی، علی نوریان، محمد فتحی، سینا دست‌نشان، اکبر صغیری، هادی ریاحی، محسن رحیمی (از دقیقه 55 صابر میرقربانی)، مجید هوتن (از دقیقه 65 حسن داداشی)، حسین امامیان (از دقیقه 85سید مصطفی هاشمی)
منبع : مازندلیگ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
هوادار نساجی
چند سالی است بلیط فروشی را شرکتی بنام نت گستر سیمرغ که مدیر توانمندی داشته تا کنون مشکل نداشته چرا اینبار هیات فوتبال این کار را به افراد نا کارامد دادند
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳