در نخستین جلسه شورای اداری اعلام شد:

۳ خبر خوب فرماندار فریدونکنار

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۸۵۵۹۴
سرپرست فرمانداری فریدونکنار در نخستین جلسه شورای اداری سال‌جاری سه خبر خوب و یک خبر بد به همراه داشت.
۱
plusresetminus
۳ خبر خوب فرماندار فریدونکنار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، نخستین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۳ فریدونکنار دوشنبه‌شب با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران و مسئولان ادارات و نهادهای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان از حیوان‌صفتی است
مسیب میررمضانی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در این جلسه، اظهارکرد: از فعالیت‌های خوب مدیران ادارات در سال گذشته قدردانی می‌کنم و امیدواریم که مدیران در سال جدید با برنامه‌تر این فعالیت‌ها را ادامه دهند.

وی با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جنایت‌های خود هیچ حد و حدودی قائل نیست و فجایعی که در فلسطین انجام می‌دهد دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد و ما این اقدامات وحشیانه رژیم غاصب را محکوم کرده و با مردم مطلوم فلسطین ابراز همدردی داریم و همچنین سکوت کسانی که این صحنه‌های دردناک را می‌بینند و همیشه ادعای حقوق بشر دارند اما دم نمی‌زنند را مایه تاسف قلمداد می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با ابراز تاسف از شهادت جمعی از مستشاران نظامی در سوریه و همچنین حادثه تروریستی در چابهار، تصریح کرد: جرثومه‌های فساد رژیم صهیونیستی و تروریست جنایتکار موجب شهادت چند دلاورمرد ایرانی در کنسولگری ایران در سوریه و همچنین چابهار شدند که این جنایت‌ها نشان از حیوان صفتی آن‌ها دارد که ما شهادت نظامیان عزیز را به خدمت مقام معظم رهبری و خانواده محترم این شهدا عرض تبریک و تسلیت داریم.

میررمضانی ادامه داد: البته این حرکت‌های رژیم صهیونیستی نشان از دست و پا زدن‌های آن‌ها دارد که به لطف خدا به‌زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با قدردانی از مردم فریدونکنار برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گفت: مردم شریف فریدونکنار در ایام نوروز به ویژه در روز ۱۳ فروردین که مقارن با ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع) شد، حرمت نگه داشتند و همچنین در اجتماع پرشور حیدریون شرکت کردند که جای بسی قدردانی است.

مدیران ارتباط خود را با رسانه‌ها بیشتر کنند
سرپرست فرمانداری فریدونکنار بر لزوم اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها توسط مدیران دستگاه‌ها به مردم تاکید کرد و یادآورشد: مردم باید بدانند که مدیر شهرستان چه خدماتی را انجام می‌دهد و هرگونه عملکردی باید اطلاع‌رسانی شود که این امر مستلزم ارتباط بیشتر مدیران با اصحاب رسانه است.

میررمضانی با بیان آمارهای اقتصادی دولت، اظهارکرد: بنابر آمارها، رشد اقتصادی سال گذشته ۶ درصد، پرداخت بدهی از قبل برجای مانده ۶۰۰ هزار میلیارد تومان، بیمه رایگان سلامت برای ۱۲ میلیون نفر، احیای هفت هزار واحد تولیدی، آب‌رسانی به پنج هزار روستا، دو میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن درحال ساخت، تکمیل ۱۴۰ هزار مسکن مهر، پرتاب فضایی به میزان ۱۳ سال گذشته در یک سال، سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ میلیارد دلار، نرخ تورم ۴۰ درصد و نرخ بیکاری هشت درصد که هر دو کاهشی شد از عملکردهای اقتصادی دولت سیزدهم در سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ما مدیران نظام اسلامی در ایران سرافراز هستیم که باید در تسهیل، تسریع و تکریم ارباب رجوع اهتمام داشته باشیم و دستگاه‌های اجرایی موظفند کار مردم را با حفظ کرامت انسانی انجام دهند و اگر هم آن خواسته مردم انجام شدنی نیست با روی خوش به ارباب رجوع توضیح دهند که این خواسته شدنی نیست و آن‌ها را سرگردان نکنند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار پیشرفت کار مدیران را بر سه مولفه ترسیم و تصریح کرد: مدیران باید داراری پیوست تبلیغی، فرهنگی و رسانه‌ای بوده، از مدیر استانی خود مطالبه داشته و از ظرفیت نخبگان نیز استفاده کنند.

میررمضانی یادآورشد: باتوجه به اینکه فریدونکنار از ظرفیت‌ شهرک‌های صنعتی محروم است باید از ظرفیت‌های فعلی و موجود بیشترین استفاده را داشته باشیم.

۳ خبر خوب و یک خبر بد!
وی بر اهمیت موضوع حدنگاری و صدور سند برای اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: مدیران باید کشاورزان را تشویق کنند تا به‌دنبال گرفتن سند برای زمین‌های کشاورزی خود بروند و البته مردم هم بدانند که شرایط گرفتن سند بسیار آسان شده و هزینه بسیار پایینی دارد که امیدواریم تا پایان سال ۹۰ درصد اراضی فریدونکنار حدنگاری شود.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به تصویب منطقه‌ ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار، عنوان کرد: با تلاش‌های نماینده مجلس، مدیرکل بنادر و دریانوردی و حمایت‌های استاندار مازندران، بندر فریدونکنار به‌عنوان سومین منطقه ویژه اقتصادی مازندران به تصویب شورای برنامه‌ریزی استان رسید و برای انجام فرآیند اجرایی باید به تأیید شورای عالی مناطق آزاد برسد.

میررمضانی درخصوص وضعیت پل کمربندی فریدونکنار، یادآورشد: با پایان کار نیلینگ که منجر به مقاوم‌سازی پل تقاطع غیرهمسطح شد امروز (سه‌شنبه) با حضور مدیرکل راه و شهرسازی این پل به‌صورت آزمایشی بازگشایی می‌شود و ترافیک از آن عبور خواهد کرد تا در آینده به‌صورت رسمی افتتاح شود.

وی با اشاره به گرانی حدود ۴۰ درصدی قیمت کودهای کشاورزی اظهارکرد: افزایش قیمت کود برای ما نگران کننده است که مکاتباتی هم از سوی استاندار مازندران با وزارت کشاورزی صورت گرفت که امیدواریم مسئولان وزارت کشاورزی این دغدغه ما و کشاورزان را جدی بگیرند و در پی برطرف کردن آن باشند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار ادامه داد: افزایش قیمت برنج که در ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم زیاد به کام کشاورزان ننشت که امیدواریم این افزایش قیمت در ابتدای فصل کشاورزی انجام شود.

لزوم آمادگی مدیران برای تعطیلات عید فطر
میررمضانی با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه که روز ملاقات مردمی است همه مسئولان باید در دسترس باشند، افزود: اعضای شورای شهر و شهرداری باید هر دو هفته از محلات شهری بازدید داشته تا مشکلات مردم را بشنوند و در پی حل این مشکلات باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید آمادگی لازم را برای تعطیلات پیش رو داشته باشند خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه حجم زیادی از مسافران در تعطیلات به فریدونکنار سفر می‌کنند، مسئولان دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم را در بخش‌های خود برای میزبانی مناسب از این مسافران داشته باشند تا هیچ مشکلی را شاهد نباشیم.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: وحدت و اتحاد مثال‌زدنی در فریدونکنار وجود دارد که نوید روزهای خوبی را در این شهرستان می‌دهد.

میررمضانی با اشاره به درپیش بودن مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی سپاه گفت: مسئولان آموزش و پرورش و سپاه ناحیه شهرستان مقدمات برنامه‌های خوبی را برای این مناسبت‌ها درنظر بگیرند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳