تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۸۴۹۸۷
دو هفته دیگر انتخابات فدراسیون والیبال برگزار و یک مازندرانی بخت نخست این مجمع مهم را دارد تا شاید سومین مازندرانی در فدراسیون والیبال رئیس شود.
۰
plusresetminus
سومین مازندرانی در راه فدراسیون والیبال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از مازند اسپرت، به استناد بند یک ماده ۱۲ دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت‌نام و رأی‌گیری برای داوطلبان پست‌های هیأت رییسه فدراسیون‌های ورزشی، دبیرخانه برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:بدین وسیله به اطلاع می‌رساند هیأت رییسه فدراسیون والیبال با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون والیبال در روز شنبه ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به منظور انتخاب رییس و سایر اعضای هیأت رییسه فدراسیون موافقت کرد.

بر این اساس انتخابات فدراسیون والیبال در تاریخ و محل مذکور با حضور اعضای مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد.

این خبری بود که تقریبا یک ماه پیش روی خروجی همه خبرگزاری‌ها قرار گرفت و همه منتظر روز انتخابات هستند تا تکلیف فدراسیون والیبال بعد از داورزنی مشخص شود.رشته‌ای که این سال‌ها به واسطه پیشرفت خوبی که داشته، طرفداران زیادی را نیز به خودش جذب کرده و حالا لیگ والیبال ایران هم جزو معتبرترین لیگ‌هاست و تیم‌ملی ما هم هرچند افت ناچیزی داشته، اما همچنان جزو قدرت‌های دنیاست. انتخابات فدراسیون والیبال به یک دلیل برای مازندرانی‌ها جذابیت خاصی دارد و این روزها همه پیگیر برگزاری این مجمع هستند.

حضور یک مازندرانی در این انتخابات و شانس بالایش برای تصدی پست ریاست فدراسیون، مازندرانی‌ها را امیدوار کرده تا در سومین فدراسیون هم رئیس مازندرانی ببینند. بعد از حضور مهرعلی باران‌چشمه، در ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و همچنین سرپرستی نصرالله پریچهره در فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حالا شاید فدراسیون والیبال هم سکاندارش یک مازندرانی باشد.

اتفاقی بـزرگ برای ورزش مـازندران نزدیک است! ۲۶ اسفند انتخابات فـدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و به گفته اهالی والیبال، یک مازندرانی بخت نخست کسب کرسی فدراسیون اسـت. سید میلاد تقـوی که سال‌ها سکاندار والیبال مازندران بود و مراحل مدیریتی در ورزش را پله پله طی کرد و تجارب ارزشمند کسب کرده، به فدراسیون والیبال رفت و در اوج جوانی سمت مهمی را در فدراسیون برعهده گرفت.

تقوی دبیرکلی فدراسیون والیبال را برعهده داشت و خیلی خوب هم از پس این سمت برآمد و اعتماد همه و مخصوصا اعضای مجمع را برای حضورش در این عرصه مهم جلب کرد تا حالا بعنوان جانشین و معتمد داورزنی رئیس سابق فدراسیون، خودش را آماده ریاست فدراسیونی کرده که انتظارات از او و این فدراسیون بالاست.

باتوجه به اینکه فرصت زیادی تا المپیک پاریس نمانده و والیبال هم در تلاش است بتواند در فرصت باقیمانده سهمیه المپیک را بگیرد که البته بعیید است، وزارت ورزش تاکید دارد انتخابات این فدراسیون هرچه سریعتر تا قبل از آغاز سال جدید برگزار شود.

در ابتدای امر، وحید مرادی، سید میلاد تقوی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، کسری غفوری، منوچهر پورحسن، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی، محمد منصوری و جبار قوچان‌نژاد جهت حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند و حتی محمدرضا داورزنی هم که ثبت‌نامش در تبدیل به یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های اصلی خانواده والیبال شده بود، پس از حضور جمعی از پیشکسوتان در فدراسیون و دیدار با وی، در واپسین لحظات مهلت قانونی به عنوان آخرین نفر ثبت نام کرده بود اما حالا با اعلام صلاحیت‌ها تنها چند نفر در روز مجمع بعنوان کاندید حضور خواهند داشت.

در حالی که داورزنی به عنوان یکی از کاندیدا‌های حضور در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام کرده و این شانس را داشت تا بار دیگر سکان هدایت این فدراسیون را در دست بگیرد، اما صحبت‌های رد و بدل شده در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون والیبال، حاوی نکات جالبی بود که از آن بوی خداحافظی داورزنی از این رشته به مشام می‌رسید.

پیش از این رسانه‌ها از بازنشستگی داورزنی و عدم حضور او در انتخابات پیش رو به دلیل منع قانونی خبر داده بودند، موضوعی که هیچگاه از سوی او و نزدیکانش مورد تایید قرار نگرفت و مدعی کذب بودن آن بودند.

در صورتی که داورزنی می‌توانست در مجمع حاضر شود، قطعا بخت بالای او برای انتخاب در مجمع مشهود بود اما حالا می‌شود شانس بیشتری را برای تنها مازندرانی این مجمع قائل شد.

گویا همه شرایط برای انتخاب میلاد تقوی فراهم گردیده و حالا از گوشه کنار شنیده می‌شود، یکی از گزینه‌های شاخص انتخابات فدراسیون که ساید رقیب اصلی تقوی در این مجمع بود، احراز صلاحیت نشده است و از گردونه رقابت کنار رفته است.

حالا با حذف احتمالی این گزینه شاخص که در این دوره یکی از کاندیدای برای ریاست فدراسیون والیبال ایران بود رقابت برای صندلی ریاست فدراسیون حساس‌تر خواهد شد، جایی که باید دید رییس جدید فدراسیون با چالش فدراسیون پسا داورزنی چه خواهد کرد.

محمودافشاردوست، محمد منصوری، پیمان اکبری، امیرحسین منظمی و میلاد تقوی گزینه‌های نهایی برای حضور در مجمع هستند و باید صبر کرد و دید اعضای مجمع از بین این چند نفر چه کسی را رئیس فدراسیون خواهند کرد.

بعد از جدایی محمدرضا داورزنی از فدراسیون والیبال وحید مرادی به شکل سرپرستی امورات فدراسیون را بر عهده گرفت، اما بالاخره در اواخر ماه جاری این دوران نیز به پایان خواهد رسید و از رئیس جدید یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های ایران رونمایی خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳