تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۰۴
سرپرست فدراسیون والیبال در حکمی عادل غلامی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال پسران زیر ۱۸ سال ایران منصوب کرد.
۰
plusresetminus
عادل غلامی سرمربی تیم‌ملی والیبال شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از مازند اسپرت، سرعتی‌زن مازندرانی و اسبق تیم ملی والیبال به عنوان سرمربی جدید جوانان معرفی شد.

در نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال، موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر ۱۸ سال توسط وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال مطرح شد و عادل غلامی و مسعود آرمات به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم برنامه‌های خود را برای اعضای کمیته فنی به صورت جداگانه تشریح کردند.

در پایان اعضای کمیته فنی آرای خود را برای انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان به صورت کتبی ارائه کردند که بر این اساس با پیشنهاد نهاد فدراسیون والیبال و رأی و تایید کمیته فنی، عادل غلامی بازیکن سابق تیم‌ملی والیبال و مربی سابق تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۲۳ به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۲۴ انتخاب و معرفی شد.

در متن این حکم آمده است:با عنایت به توانایی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم ملی والیبال پسران زیر ۱۸ سال جمهوری اسلامی ایران تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳