تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۶۰
‌امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه رای مردم حق‌الناس است، گفت: همه مسئولان اجرایی و ناظران شورا نگهبان باید از رای مردم محافظت کنند.
۰
plusresetminus
همه مسئولان از رای مردم محافظت کنند
‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی کارنامی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به اینکه صندوق آرای ملت محصول خون شهدا است، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت قدرت و امنیت کشور می‌شود.

وی افزود: انتخابات بیعت با اسلام و ولایت است که با تحقق آن در جامعه اسلامی ، با انتخابات حاکم  اسلامی تعیین می شود.

‌امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: در این عرصه سیاسی ،تخریب هیچ فردی جایز نیست و میدان انتخابات میدان رقابتی است که نمی توان همه را در این صحنه پذیرفت و باید اخلاق را پس از روز انتخابات رعایت کرد.

حسینی با بیان اینکه رای مردم حق‌الناس است، گفت: همه مسئولان اجرایی و ناظران شورا نگهبان باید از رای مردم محافظت کنند.

امام جمعه موقت ساری گفت: از سوی دیگر قدرت، امنیت و زیرساخت اقتصادی کشور با مجلس شورای ساخته می‌شود و مردم با انتخاب نمایندگان کاربلد و لایق می‌توانند مجلس قوی بسازند که آنها قدرتمندانه اداره کشور را پیش خواهند بُرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم نکته اصلی و مهم در این انتخابات است، ‌ادامه داد:‌ دشمنان در حال نظاره و رصد انتخابات امروز در کشور ما هستند و حضور حداکثری از مردم انتظار می‌رود.

حسینی، آرامش و امنیت امروز در کشور را مرهون خون شهدای بسیاری دانست و اضافه کرد:‌ باید قدر و ارزش این صندوق‌های رای که به واسطه خون شهدا بدست ما رسیده است را بدانیم که این امر نیز با مشارکت حداکثری رقم می‌خورد.

وی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را وظیفه ملی و شرعی و همبستگی ملت برشمرد و گفت:‌ رای مردم حق‌الناس است و عوامل نظارتی و اجرایی به صورت مقتدرانه و قاطعانه در حوزه نظارت‌ها را اعمال می‌کنند و هیچگاه دخل و تصرف در آرای مردم نمی‌شود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳