BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> برخورد قاطع با تخلفات احتمالی انتخابات | بلاغ نیوز
رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

برخورد قاطع با تخلفات احتمالی انتخابات

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۸۴۸۵۰
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی استان به گزارشات واصله از تخلفات انتخاباتی سریع، دقیق و قاطع رسیدگی خواهد کرد.
۰
plusresetminus
برخورد قاطع با تخلفات احتمالی انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری در حاشیه حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات، اظهار کرد: اهمیت مشارکت در انتخابات به قدری است که رهبر معظم انقلاب نیز حضور در این انتخابات را بسیار ضروری دانستند و قطعاً این حضور گسترده مردم باعث ایجاد امید در دوستان و همچنین یاًس و شکست بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم به واسطه حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

اکبری در ادامه گفت: فرایند انتخابات با توجه به اهمیت و حساسیت موجود باید در کمال امنیت و سلامت برگزار شده و همگان باید از هرگونه رفتاری که کمترین شائبه را در سلامت و امنیت انتخابات ایجاد کند، پیشگیری کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: چنانچه اقدامات پیشگیرانه موثر واقع نشد، دستگاه قضایی استان به گزارشات واصله از تخلفات انتخاباتی سریع، دقیق و قاطع رسیدگی خواهد کرد و افرادی که اندیشه تخلف و ارتکاب جرم در فرایند برگزاری انتخابات هستند بدانند که با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ساری و معاونین قضایی دادگستری مازندران صبح امروز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین ساعت رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در یکی از مساجد شهرستان ساری، رای خود را به صندوق اخذ رای انداختند.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳