مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مطرح کرد:

نقش جریان‌ساز زنان در حضور حداکثری مردم در انتخابات

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۸۴۸۲۰
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: بانوان متعهد با ایجاد فضای تفکر در خانواده می‌توانند نقش جریان‌ساز و موثری در انتخابات داشته باشند.
۰
plusresetminus
نقش جریان‌ساز زنان در حضور حداکثری مردم در انتخابات
رویا جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به اهداف استعماری غرب در ایران که تهاجم به ارزش‌های دینی و محلی از جمله حجاب زنان بوده است، اظهار کرد: در منطق شاه زن مدرن، زنی است که آزاد و رسالتش فریبایی و دلرباعی است و همه موانع بر سر راه آن باید از میان برداشته می‌شد. بانوان در قبل از انقلاب هیچ جایگاه اجتماعی نداشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به زن ایرانی نقش و جایگاه داده شد.

وی با بیان اینکه بانوان ما در حوزه سیاست و اقتصاد بعد از انقلاب اسلامی نقش‌های خوبی را ایفا کردند، افزود: مشارکت بانوان ما در عرصه سیاست به حضور انها در مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد همچنین می‌توان در دهه‌های اخیر به حضور بانوان در شوراهای شهر و روستا که نشان‌دهنده مشارکت سیاسی بانوان است، اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید می‌فرمایند زن در تعریف شرق همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ‌سازی بوده و در تعریف غالبا غربی به مثابه موجودی که جنسیت او در انسانیتش می چربد اما زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود عفیف بود محجبه بود شریف بود درعین حال در متن و مرکز بود می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان اورد.

جعفری در ادامه به حضور زنان مسلمان در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشته و در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی هم نقش اساسی را ایفا کردند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: زنان مسلمان ایرانی با اقتدار و الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) و دخت بزرگوارشان حضرت زینب(س) وارد نهضت شدند و بر پایه ایمان، عفت و صبر نقش‌آفرینی کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بانوان محور هدایت خانواده و جامعه هستند و می‌توانند در بحث انتخابات نقش خیلی خوبی را ایفا کنند. قطعا بانوان فرزانه و متعهد با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفتگو می‌توانند نقش جریان‌ساز و موثری داشته باشند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷