کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مطرح کرد:

نقش جریان‌ساز زنان در حضور حداکثری مردم در انتخابات

10 اسفند 1402 ساعت 15:26

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا گفت: بانوان متعهد با ایجاد فضای تفکر در خانواده می‌توانند نقش جریان‌ساز و موثری در انتخابات داشته باشند.


رویا جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به اهداف استعماری غرب در ایران که تهاجم به ارزش‌های دینی و محلی از جمله حجاب زنان بوده است، اظهار کرد: در منطق شاه زن مدرن، زنی است که آزاد و رسالتش فریبایی و دلرباعی است و همه موانع بر سر راه آن باید از میان برداشته می‌شد. بانوان در قبل از انقلاب هیچ جایگاه اجتماعی نداشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به زن ایرانی نقش و جایگاه داده شد.

وی با بیان اینکه بانوان ما در حوزه سیاست و اقتصاد بعد از انقلاب اسلامی نقش‌های خوبی را ایفا کردند، افزود: مشارکت بانوان ما در عرصه سیاست به حضور انها در مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد همچنین می‌توان در دهه‌های اخیر به حضور بانوان در شوراهای شهر و روستا که نشان‌دهنده مشارکت سیاسی بانوان است، اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید می‌فرمایند زن در تعریف شرق همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ‌سازی بوده و در تعریف غالبا غربی به مثابه موجودی که جنسیت او در انسانیتش می چربد اما زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود عفیف بود محجبه بود شریف بود درعین حال در متن و مرکز بود می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان اورد.

جعفری در ادامه به حضور زنان مسلمان در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشته و در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی هم نقش اساسی را ایفا کردند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: زنان مسلمان ایرانی با اقتدار و الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) و دخت بزرگوارشان حضرت زینب(س) وارد نهضت شدند و بر پایه ایمان، عفت و صبر نقش‌آفرینی کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بانوان محور هدایت خانواده و جامعه هستند و می‌توانند در بحث انتخابات نقش خیلی خوبی را ایفا کنند. قطعا بانوان فرزانه و متعهد با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفتگو می‌توانند نقش جریان‌ساز و موثری داشته باشند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 484820

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/484820/نقش-جریان-ساز-زنان-حضور-حداکثری-مردم-انتخابات

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com