رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

بازگشایی جاده هراز پس از ۶ ساعت

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۸۴۷۰۹
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران جاده هراز بدلیل کولاک برف صبح امروز بسته شده بود و پس از حدود ۶ ساعت با تلاش راهداران بازگشایی شد.
۰
plusresetminus
بازگشایی جاده هراز پس از ۶ ساعت
محست هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد در جاده هراز مسیر رفت و برگشت که از ساعت چهار صبح امروز بدلیل کولاک برف و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده بود هم اکنون با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: تردد در محور‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر، آزادراه تهران – شمال رفت و برگشت عادی و روان بوده و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه و آزادراه تهران - شمال برفی و بارانی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: محور چالوس مسیر(رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت ۶ روز یكشنبه ۱۳ اسفند لغایت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ، بدلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزكوه انجام می‌ گردد.

وی تصریح کرد: رانندگان برای سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر بخصوص چالوس، هراز و سوادکوه، پوشاک گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از پر بودن باک سوخت اطمینان حاصل کنند و هنگام رانندگی داشتن سرعت مطمئنه، توجه کافی به جلو و رعایت فاصله طولی را مدنظر قرار دهند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اظهار کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای خبر/


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳