تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۸۴۶۸۷
بنا بر اعلام باشگاه نساجی سرمربی اسپانیایی این تیم برکنار شد و ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید اين تيم انتخاب شد.
۰
plusresetminus
ساکت الهامی به نساجی برگشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، با توجه به عدم نتیجه لوکاس آلکاراز سرمربی اسپانیایی در تیم نساجی، مسئولان این باشگاه تصمیم به تغییرات در کادرفنی گرفتند.

مسئولان باشگاه نساجی بعد از توافق با آلکاراز برای جدایی، با ساکت الهامی توافق کرده و این مربی هدایت نساجی را بر عهده گرفت.

این برای سومین بار است که الهامی سرمربیگری نساجی را بر عهده می‌گیرد.

در اطلاعیه‌ باشگاه نساجی آمده که با تصمیم حمیدرضا بایندریان مدیرعامل باشگاه و طی توافق طرفین، ساکت الهامی تا پایان فصل به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران منصوب شد.»

الهامی فردا به طور رسمی در جمع بازیکنان نساجی معارفه خواهد شد؛ او حالا در بازگشت به تیمی که با آن موفقیت‌های زیادی را کسب کرده بود، کار سختی خواهد داشت.

به گزارش بلاغ، الهامی ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ و پس از هفته هفدهم لیگ بیستم به دلیل شرایط بحرانی نساجی به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده بود.

نساجی لیگ بیستم را ابتدا با وحید فاضلی آغاز کرد و پس از ناکامی‌های نساجی با فاضلی طی ۱۱ هفته و کسب ۹ امتیاز از ۱۱ مسابقه، هدایت این تیم به مجید جلالی سپرده شد.

نساجی با مجید جلالی نیز در ۶ مسابقه فقط یک امتیاز به دست آورد و تا پایان هفته هفدهم با ۱۰ امتیاز از گزینه‌های جدی سقوط محسوب می‌شد.

پس از کنار گذاشتن مجید جلالی، هدایت نساجی در لیگ بیستم به الهامی سپرده شد و او توانست در ۱۳هفته با کسب نتایج مناسب، نساجی را در لیگ برتر نگه دارد.

نساجی اکنون با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر قرار گرفته و ماموریت دشوار حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر برعهده الهامی گذاشته شده است.

نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر روز سه‌شنبه در سیرجان میهمان گل‌گهر است و الهامی در این بازی به طور رسمی به تیم محبوب مازندران برمی‌گردد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳