تبلیغات انتخاباتی کاندیدا آغاز شد؛

اسامی نهایی نامزدهای مجلس دوازدهم در مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۸۴۶۴۰
شورای نگهبان فهرست نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران را منتشر کرد.
۰
plusresetminus
اسامی نهایی نامزدهای مجلس دوازدهم در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم توسط شورای نگهبان به ستادهای انتخاباتی استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این فهرست ۴۶ نفر در حوزه انتخابیه آمل، ۶۴ نفر در حوزه انتخابیه بابل، ۳۰ نامزد در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ۴۳ نامزد در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، ۲۷ نفر در حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد، ۷۸ نفر در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، ۷۴ نفر در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ، ۴۶ نامزد در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد و ۳۱ نفر نیز در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت برای انتخابات ۱۱ اسفند و نشستن روی یکی از کرسی‌های ۱۲ گانه مازندران در مجلس دوازدهم رقابت می‌کنند.

تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت یک دقیقه بامداد امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تا ۸ صبح روز ۱۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

پس از سه ماه بررسی‌ صلاحیت داوطلبان از سوی هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان، بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ داوطلب در سراسر کشور ردای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم را برتن کرده‌اند و بنابر اعلام احمد وحیدی وزیر کشور زمینه برای یک رقابت واقعی میان سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی فراهم شده است.


فهرست نهایی نامزدهای مجلس دوازدهم در حوزه‌های انتخابیه مازندران

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳