فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

همدلی دستگاه‌ها و مهندسین در خدمت به مردم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۸۴۶۲۷
فرمانده سپاه کربلا گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند جهادگران فاطمی ایجاد همدلی و هم‌گرایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مهندسین بوده است.
۰
plusresetminus
همدلی دستگاه‌ها و مهندسین در خدمت به مردم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری اظهار کرد: این رزمایش در سراسر کشور از ۲۸ بهمن ماه آغاز و امروز دو اسفندماه اختتامیه این رزمایش به نیابت از سراسر کشور و به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

وی درخصوص دستاوردهای این رزمایش بیان کرد: یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مهندسین بوده و طرح‌های بسیار خوبی در استان افتتاح شده و استان مازندران در موضوعات آبرسانی، ساخت تجهیزات پایشی در استان و در حوزه آب و برق توانست پروژه‌های بسیار خوبی را افتتاح کند و عمده این پروژه‌ها به دست مهندسان بسیجی ما طراحی و بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا از میزان اعتبار صرف‌شده در این رزمایش تصریح کرد: حدود هزار میلیارد ریال مجموع اعتباراتی است که در این هفته در استان مازندران صرف شده است که برکات بسیار خوبی هم برای مردم داشته است.

مسلمی گفت: خدا را شاکریم که از چنین جوانان و مهندسین و نخبگانی در استان بهره‌مندیم که می‌توانند نیاز استان را به درستی بشناسند و آن را برطرف کنند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری نیز با اشاره به اینکه اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی سه محور داشت، بیان کرد: محور اول، تجلیل از مهندسین کشور به مناسبت روز مهندس بود و محور مهم و اساسی خود رزمایش بود که امروز به نحو احسن انجام و تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مجموعه استان، هم‌افزایی خوبی را از خود نشان دادند و به یک نقطه مشترکی رسیده بودند.

محسن قنادزاده با اشاره به برگزاری این رزمایش در سراسر کشور اظهار کرد: این رزمایش در سراسر کشور اجرا شد و همکاران ما در استان‌ها هم همین اندازه تلاش کردند و خدماتی را در خصوص موضوعاتی که هدف برنامه ما بود در این رزمایش انجام دادند.

وی درخصوص محور سوم بیان کرد: محور سوم جشنواره هم، جهادگران فاطمی بود که آثاری را که به دبیرخانه ارسال شده بود داوری و امروز در استان مازندران از برگزیدگان جشنواره جهادگران فاطمی هم تقدیر و تشکر شد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷