کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

همدلی دستگاه‌ها و مهندسین در خدمت به مردم

2 اسفند 1402 ساعت 17:19

فرمانده سپاه کربلا گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند جهادگران فاطمی ایجاد همدلی و هم‌گرایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مهندسین بوده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری اظهار کرد: این رزمایش در سراسر کشور از ۲۸ بهمن ماه آغاز و امروز دو اسفندماه اختتامیه این رزمایش به نیابت از سراسر کشور و به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

وی درخصوص دستاوردهای این رزمایش بیان کرد: یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه مهندسین بوده و طرح‌های بسیار خوبی در استان افتتاح شده و استان مازندران در موضوعات آبرسانی، ساخت تجهیزات پایشی در استان و در حوزه آب و برق توانست پروژه‌های بسیار خوبی را افتتاح کند و عمده این پروژه‌ها به دست مهندسان بسیجی ما طراحی و بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا از میزان اعتبار صرف‌شده در این رزمایش تصریح کرد: حدود هزار میلیارد ریال مجموع اعتباراتی است که در این هفته در استان مازندران صرف شده است که برکات بسیار خوبی هم برای مردم داشته است.

مسلمی گفت: خدا را شاکریم که از چنین جوانان و مهندسین و نخبگانی در استان بهره‌مندیم که می‌توانند نیاز استان را به درستی بشناسند و آن را برطرف کنند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری نیز با اشاره به اینکه اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی سه محور داشت، بیان کرد: محور اول، تجلیل از مهندسین کشور به مناسبت روز مهندس بود و محور مهم و اساسی خود رزمایش بود که امروز به نحو احسن انجام و تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مجموعه استان، هم‌افزایی خوبی را از خود نشان دادند و به یک نقطه مشترکی رسیده بودند.

محسن قنادزاده با اشاره به برگزاری این رزمایش در سراسر کشور اظهار کرد: این رزمایش در سراسر کشور اجرا شد و همکاران ما در استان‌ها هم همین اندازه تلاش کردند و خدماتی را در خصوص موضوعاتی که هدف برنامه ما بود در این رزمایش انجام دادند.

وی درخصوص محور سوم بیان کرد: محور سوم جشنواره هم، جهادگران فاطمی بود که آثاری را که به دبیرخانه ارسال شده بود داوری و امروز در استان مازندران از برگزیدگان جشنواره جهادگران فاطمی هم تقدیر و تشکر شد.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 484627

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/484627/همدلی-دستگاه-ها-مهندسین-خدمت-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com