تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۸۴۵۸۸
شهید «شعبانعلی قاسمی» در وصیت‌نامه خود می‌گوید: ‌ای خواهرانم! شما رسالت زینب (س) را بردوش گیرید و راه شهیدان را ادامه دهید.
۰
plusresetminus
پیام شهدا|خواهرانم رسالت زینبی را دنبال کنید
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، شهید شعبانعلی قاسمی هشتم شهریور ۱۳۴۵، در شهرستان بابل به دنیا آمد. پدرش علیجان و مادرش سیده مرضیه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و دوم شهریور ۱۳۶۲، در باغ شیخ عثمان (سروآباد) بر اثر اصابت تیر مستقیم به گردن و گوش و پا، شهید شد. مزار او در ارامگاه معتمدی تابعه زادگاهش واقع است.

پیامی برای مردم شهید پرور و رزمندگان اسلام دارم که هیشه حامی رهبر و روحانیت بوده و کاری نکنید که قلب تپنده امام را خدا نکرده به درد آورید، مواظب باشید که مانند اهل کوفه نباشید، شما امروز بت شکن و راه گشا دارید. امروز هر مادر و خواهری که اشکی در چهره هشان جاریست مادران و خواهران من هستند. من خانواده‌ای به وسعت ایران، بلکه به وسعت جهان دارم و خانه من، سنگر من است.‌ای مؤمنی که مرا با دست‌های آلوده به خون، با لباس رزم و با بدن سر جدا به خاک می‌سپاری. قسم، قسم به آن خونی که داده ام، برخیز و با مشت‌های گره کرده بر دهان ابر جنایتکاران بزنید. فردا نوبت توست و مسئولیت شما، پاسداری از خون شهیدان است.

ای مادر و‌ای پدر عزیزم! امیدوارم که شما از مرگ من غمگین و ناراحت نباشید و همچنان در خط امام و روحانیت باشید و این را بدانید که من در این راه که راه امام حسین (ع) است، سعادتمندم، زیرا این راه، راه حق است.

مادرم! ناراحت نباشید، زیرا مرگ حق است وهمه باید این راه را بروند، پس چه بهتر این مرگ در راه خدا و به فرمان امام برای دفاع از حیثیت اسلامی و انسانی شما باشد.‌ای خواهرانم! شما رسالت زینب (س) را بردوش گیرید و راه شهیدان را ادامه دهید و مثل زینب (س) شجاع و دلیر باشید و حجاب اسلامی را رعایت فرمایید و با تمام قدرت با گروهک‌ها مقابله کنید و تمام فتنه‌هایشان را از بین ببرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳