همزمان با روز جانباز انجام شد؛

تجلیل از علمداران حماسه در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۸۴۴۳۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با همراهی مدیرکل بنیاد شهید استان در ساری با سه جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار و از آنان تجلیل کرد.
۰
plusresetminus
تجلیل از علمداران حماسه در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، نماینده ولی فقیه در مازندران با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در راستای طرح علمداران حماسه با جانبازان سرافراز رمضان مشهدی خلردی، قدرت آریانسب و حمیدرضا درخور دیدار و از این اسطوره های صبر و استقامت تکریم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام و دعای خیر مقام معظم رهبری به جانبازان معزز، گفت: حسب دستور مقام معظم رهبری خدمت شما جانبازان رسیدیم تا این روز با عظمت که مصادف با ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز تکریم از جانبازان عزیز نامگذاری شده است، عرض ادب و ارادت به مقام والای شما بزرگواران داشته باشیم.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی اظهار کرد: امروز ما دعاگوی شما جانبازان که جسم خود را تقدیم این نظام و انقلاب کرده اید، هستیم، از زحمات همسران صبور که از شما پرستاری و مراقبت میکنند تشکر میکنیم، تلاشهای همسران شما نوعی جهاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز پس از این دیدارها، گفت: طرح علمداران حماسه در مرکز استان با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران و در ۲۲ شهرستان توسط ائمه جمعه، فرمانداران، سپاه و ... با محوریت بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

کهنسال افزود: بطور همزمان، در تمامی شهرستان‌ها آئین تجلیل و تکریم از جانبازان و همسرانشان برگزار می‌شود، تهیه و پخش تیزر روز جانباز از طریق صدا و سیما، دیدار با جانبازان معزز نخاعی، هماهنگی با ستاد برگزاری نماز جمعه جهت روایتگری توسط جانبازان سرافراز قبل از خطبه نماز جمعه، میز خدمت در مصلای جمعه، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، تبلیغات محیطی و شهری و ... از دیگر برنامه های امروز محسوب میشود.      

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳