تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۸۴۳۹۰
️بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر سالن ورزشی روستای خاریک بخش مرکزی شهرستان ساری افتتاح شد.
۰
plusresetminus
افتتاح سالن ورزشی روستای خاریک بخش مرکزی ساری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب و در راستای خدمات رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتـمام ویژه دولت خدمتگزار، افتتاح سالن ورزشی روستا خاریک با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری ، هادیان بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستانی و عموم مردم  برگزار شد.

محمدعلی نوبخت در این آیین ضمن تبریک ایام چهل و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مردم محوری و عدالت گستری دوپایه اصلی گفتمان دولت مردمی سیزدهم است و ما نیز با تاسی از این دو کلیدواژه و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به سمت تعالی، پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان ساری گام برمی داریم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های ورزشی در سطح شهرستان و در روستاها نوید تربیت و کشف نسلی دارای اعتماد بنفس، شاداب، پویا و افتخار آفرین را خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آئین افتتاحیه سالن ورزشی خاریک گفت: در حالی ۲۲ پروژه ورزشی به یمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن افتتاح شد که از کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال گذشته بود.

علی رجبی در پایان گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند به پهلوان پروری و کشف استعدادهای ورزشی بخصوص برای جوانان و نوجوانان کمک زیادی کند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳