تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۴۸۴۱۳۴
فرماندار شهرستان نور هزینه پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در دهه فجر را بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
۰
plusresetminus
افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در دهه فجر
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بیژن پولادی پنج‌شنبه‌شب در جلسه با مدیران به مناسبت دهه فجر اظهارکرد: در آستانه ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی در طول این تاریخ اتفاق افتاد و دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف حائز اهمیت است اما باید نگاه واقع‌بینانه به دستاوردهای انقلاب اسلامی داشت.
 
 وی با اشاره به گام دوم انقلاب بیان‌کرد: انقلاب اسلامی در این مدت در بخش‌هایی پیشرفت و در بخش‌هایی در آستانه توسعه قرار دارد اما در بخش‌هایی دچار رکود شد که باید آسیب‌شناسی و به نسل آینده منتقل کنیم.
 
 فرماندار شهرستان نور گفت: مدیران انقلاب اسلامی باید نگاه تکلیف‌محور داشته باشند و نظام اسلامی، نظامی برگرفته از سلسله مراتب انبیاء، نگاه عمیق ولایت فقیه برای صدور انقلاب اسلامی، رسیدن به کمال انسانی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت است و برای رسیدن به این اهداف نیاز به مدیرانی در تراز انقلاب و نظام داریم.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان نور افزود: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب همه موضوعات را در حوزه رسیدن به مرحله بعدی انقلاب که جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است بیان کردند و امروز مدیران باید در راستای خدمت به مردم تکلیف‌محور عمل کنند.
 
پولادی با اشاره به تراز مدیران در تکلیف‌محوری خاطرنشان‌کرد: در مسیر تحول انقلاب ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور آماده می‌شویم و اگر در عمل، اهداف نظام و انقلاب را نتوانیم پیاده کنیم دچار چالش‌های بزرگی خواهیم شد.
 
وی با تأکید به مدیران شهرستان نور افزود: نگاه مدیران باید راهبردی و بر اساس تعریف امامین انقلاب و پرورش مدیران و کادرسازی باشد و در جهاد تبیین عملکرد دولت را صادقانه و واقعی‌گرانه گزارش دهیم و به دنبال بزرگ‌نمایی و نمایش نباشیم و ضعف‌ها را نیز با مردم در میان بگذاریم.
 
فرماندار شهرستان نور گفت: روایتگر اول در عملکردها باشیم تا رسانه‌های بیگانه قبل از ما مشکلات را با مهندسی افکار خودشان، مطرح نکنند.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به عملکردهای مثبت دولت سیزدهم بیان‌ کرد: نقش رسانه‌ها در بیان عملکردها کمرنگ بود و این دولت با اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی و پرداخت روزانه بیش از ۱۰ میلیارد بدهی از دولت قبل توانست کارهای زیربنای در کشور انجام دهد.
 
پولادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در نگاه به گذشته و تبیین آن برای مردم تأکید کرد: مسائلی که سبب شد تا وضع موجود ما به اینجا برسد، بررسی و ضعف‌ها را باید پذیرفت و پوشش داد.
 
وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در شهرستان نور بیان‌کرد: ۱۳۴ پروژه افتتاح و ۱۸ پروژه در حوزه‌های مختلف کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان نور هزینه پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان را در دهه فجر بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۳۵۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان هزینه پروژه‌های افتتاحیه و ۵۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز هزینه پروژه‌های کلنگ‌زنی است.
 
 این مسئول با اشاره به اینکه بخش بلده در استان مازندران رتبه اول را در حوزه ارتباط سیار دارد، گفت: پیمانکار پروژه جاده نور_چمستان_ آمل در مسیر آهودشت به جلیکان با قرارداد ۲۹ میلیاردی مشغول به کار است.
 
پولادی با اشاره به احداث پل‌ها و آماده‌سازی عرشه پل آلاشرود در کارگاه اظهارکرد: بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی از سازمان برنامه بودجه تخصیص پیدا کرد که با دریافت این بودجه کار اجرایی از اوایل سال آینده آغاز می‌شود.
 
وی در حوزه بهداشت و درمان با اشاره به درمانگاه‌ها و مراکز بالا دست لاویج و بلده از ساخت بیمارستان ۳۰ تختخوابی با هزینه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و خیرین خبر داد.
 
فرماندار شهرستان نور بیان‌کرد: نصب تیرهای چراغ برق از مسیر اول جاده چمستان به نور توسط مردم، دهیاران ادوار، بخشداران و همکاری شورای اسلامی بخش با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین و مردم اجرایی شد.
 
افزود: توسعه روستاها، راه‌ها، پروژه‌های سیم به کابل، اجرای طرح هادی در روستاها، پروژه‌های گازرسانی و برق رسانی به بلده و ... از دیگر اقدامات عمرانی در شهرستان نور است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳