تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴
کد مطلب : ۴۸۴۱۱۷
فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه خدمات دولت باید به مردم گفته شود، گفت: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای انتقال گاز به بخش کجور اختصاص یافت.
۰
plusresetminus
اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیاردی برای گازرسانی به «کجور»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، رستم زرودی پنجشنبه‌‌شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در فرودگاه نوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر مقطعی از مهم‌ترین عرصه تاریخی کشور است که حکومت شاهنشاهی برچیده و جمهوری اسلامی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در آن ایام همه اقشار جامعه برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و خون‌های برای نظام جمهوری اسلامی ریخته شد، افزود: بذر انقلاب اسلامی از ابتدا از سال ۴۲ ریخته شد که شهدای زیادی نیز برای آبیاری درخت تنومند جمهوری اسلامی تقدیم شد.

فرماندار نوشهر انقلاب اسلامی را موجب عزت و اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: در کاپیتولاسیون کسی قدرت و اجازه چپ نگاه کردن به نیروهای آمریکایی را نداشت اما با انقلاب اسلامی آنقدر به اقتدار رسیده‌ایم که وقتی در سوریه چند آمریکایی کشته می‌شوند پنتاگون جرات اعلان جنگ به کشور ما را ندارد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه این اقتدار به راحتی بدست نیامده است بلکه خون‌های زیادی در پای آن در دوران انقلاب و دفاع مقدس ریخته شده است، گفت: این خون‌ها نظام را تنومند کرده است و ما باید قدردان آن باشیم.

زرودی با تاکید بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس از داشتن حداقل امکانات حتی سیم خاردار محروم بودیم، افزود: امروز به درجه‌ای از اقتدار در بحث نظامی رسیده‌ایم که جزو چند کشور نخست نظامی جهان هستیم و هر روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در حوزه‌های مختلف نظامی هستیم که نمونه آن حضور مقتدرانه و چند ماهه فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در آب‌های جهان است.

وی خاطرنشان کرد: برخی در آن طرف آب فکر می‌کنند با وطن‌فروشی و پیاده نظام دشمن بودن می‌توانند برای کشور مشکل ایجاد کنند و ایجاد یاس و ناامیدی کنند در حالی که کور خوانده‌اند.

فرماندار نوشهر در ادامه به برخی اقدامات در دولت سیزدهم در شهرستان نوشهر اشاره کرد و افزود: طی یکی دو سال اخیر ۲ هزار میلیارد تومان برای تغییر کلاس لوله گاز و کاهش حریم آن در شهرستان نوشهر هزینه شده است که با این طرح هزاران هکتار از زمین‌ها از حریم گاز خارج شدند.

زرودی با اشاره به اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی انتقال گاز به بخش کجور از ونوش و دوآب، متذکر شد: اقدامات زیادی در جهت رفع تنش آبی در انتقال آب از چشمه بالا به چشمه گردوک و همچنین مخازن آب منوچهرکلا، عزت، ملکار، ویسر و کشکک انجام شده است.

وی از بهره‌برداری از چندین دکل مخابراتی برای رفع مشکل آنتن‌دهی در بخش کجور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها یک نقطه در چمرکوه و فیروزکلا مشکل آنتن‌دهی دارند و مابقی اماکن برطرف شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳