سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران خبر داد:

ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی با افتتاح ۱۱۵۰ طرح عمرانی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۸۴۱۱۴
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی همزمان با آغاز طرح‌های عمرانی ایام‌الله دهه فجر ایجاد می‌شود.
۰
plusresetminus
ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی با افتتاح ۱۱۵۰ طرح عمرانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، احمد توکلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامی‌ داشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و تبریک آغاز ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از تشکیل دولت سیزدهم، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم به عنوان مسئول قوه مجریه جمهوری اسلامی، در همه زمینه‌ها تحول ایجاد شد که در حوزه عمران شاهد شکوفایی طرح‌ها در کشور هستیم.

وی اتمام طرح های نیمه تمام که برخی از آنها چند دهه نیمه کاره رها شدند را از الویت کار عمرانی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در سفرهای شهرستانی دکتر سید محمود حسینی‌پور استاندار محترم مازندران نیز بیشترین بازدید از روستاها انجام می‌شود تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات روستاها، مولد سازی روستاها نیز پیگیری و اجرایی بشود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران حضور در بین مردم را موجب ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین دانست و یادآورشد: مردم داری و توجه ویژه به محرومین سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب و از اهداف والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

توکلی از ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی در مازندران هم زمان با آغاز اجرایی و عملیات طرح‌های عمرانی ایام‌الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: بیش از هزار و صد طرح  عمرانی و اقتصادی در این ایام در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲۵ طرح عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران اعتبار هزینه شده و تخصیص یافته برای این طرح‌ها را حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار طرح نیمه کاره در استان داریم که سیاست دولت بر اتمام این طرح‌ها است و به همین منظور فقط طرح‌های مهم جدید برای آغاز کلنگ زنی می‌شود.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳