تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۴۱۰۳
آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس که مورد انتقاد شدید افکارعمومی قرار گرفت، اعدام تروریست‌های کومله را زیرسؤال برد.
۰
plusresetminus
جبهه اصلاحات ایران چه ارتباطی با تروریست‌های کومله دارد؟
به گزارش بلاغ به نقل از مشرق، سال گذشته ۴ نفر از تروریست‌های گروه تجزیه طلب کومله که از سوی صهیونیست‌ها و با حمایت و آموزش آنان به کشورمان اعزام شده بودند در حین ارتکاب تحرکات تروریستی با نام «عملیات بزرگ» جهت بمبگذاری در یکی از کارخانه‌های وزارت دفاع در اصفهان، بازداشت شدند و صبح روز دوشنبه ۹ بهمن نیز پس از طی مراحل قضائی و صدور حکم اعدام شدند.
طی این مدت رسانه‌های ضدانقلاب از جمله BBC فارسی و ایران اینترنشنال برای تطهیر این افراد به خط شده بودند و سعی کردند با حضور و مظلوم نمایی خانواده این افراد تروریست آنان را «فعال سیاسی کُرد» بنامند اما افکارعمومی در فضای شبکه‌های اجتماعی با بازخوانی جنایات این گروهک تروریستی خط بطلانی بر این عملیات فریب کشیدند. چه اینکه فیلم اعترافات این افراد به همراه تجهیزات تروریستی که برای بمبگذاری تهیه کرده بودند نیز منتشر شده و اسناد و مدارک متقنی در این زمینه وجود دارد.

اما یک روز پس از این فضاسازی‌ها پستی از «آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات با هشتگ «نه به اعدام» منتشر شد که کاربران شبکه اجتماعی ایکس آن را در راستای اهداف ضدانقلاب و حمایت از این چهار تروریست توصیف کردند.
وی در این پست نوشت که « گام اصلی در توقف چرخه ویرانگر #خشونت و انتقام‌گیری را حاکمیت باید با توقف احکام اعدام بردارد. ضمن آنکه لازمه اعتماد و باور به #عدالت_قضایی پذیرش و عمل به الزامات #شفافیت و #دادرسی_عادلانه است.»
اما بعد از انتقاد شدید افکارعمومی در این شبکه اجتماعی وی در پستی دیگر که حاکی از عقب نشینی از این موضوع بود عنوان کرد که این پست صرفا بازنشر بوده است. اما همین موضع هم مورد اعتراض کاربران شبکه اجتماعی ایکس قرار گرفت که فردی با این سابقه سیاسی که قبلا دبیر کل حزب اتحاد ملت بوده است، آیا نمی‌داند در چه زمانی چنین موضع‌گیری می‌کند و پس از روزی که ۴ تروریست اعدام شده است و ضدانقلاب نیز سعی در تطهیر آنان دارد پستی با مضمون نه به اعدام منتشر می‌کند!

این درحالی است این توضیحات آذر منصوری با توجه به جایگاهی که وی در آن قرار دارد از سوی افکارعمومی مورد پذیرش قرار نگرفت. موضوع حائز اهمیت اینکه اصلاح طلبان نیز نسبت به این اظهارات رئیس جبهه اصلاحات هیچ گونه موضعی اتخاذ نکردند.

با این اوصاف، سئوال اساسی این است که اصلاح طلبان با انتخاب این فرد به عنوان رئیس جبهه اصلاحات و فعالیت‌های جنجالی که هر روز بیشتر نمود می‌یابد به دنبال چه چیزی هستند؟ درواقع سئوال مهم دیگر این است که جریان کلی اصلاحات چه ارتباطی با رفتارهای هنجارشکنانه و ضدامنیتی و منافع ملی منصوری دارد؟
از سوی دیگر باید پرسید که چرا اصلاح‌طلبان در برابر مواضع وی که عملا حمایت از تروریست‌ها است، سکوت کرده‌اند.

همچنین سئوال مهم دیگر را باید از وزارت کشور پرسید چگونه چنین فردی با چنین سابقه‌ای، توانسته است رئیس جبهه اصلاحات شود؟.


انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷