رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت خبر داد:

توزیع شیر در ۶۲ هزار مدرسه سراسر کشور

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۸۴۰۲۸
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور گفت: ۶۲ هزار مدرسه و ٨ میلیون و ٥٠٠ هزار دانش‌آموز تحت پوشش توزیع شیر قرار گرفته‌اند.
۰
plusresetminus
توزیع شیر در ۶۲ هزار مدرسه سراسر کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ به نقل از فارس، محمداسماعیل مطلق با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس پس از چهار سال وقفه، با دستور رئیس‌جمهور و پیگیری‌های معاون اول رئیس‌جمهور انجام شد، اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس با محوریت وزارت آموزش و پرورش و همچنین سازمان‌های غذا و دارو، استاندارد، هدفمندی یارانه‌ها، برنامه و بودجه و وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت و دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در استان‌های کشور عملیاتی شد.

وی بیان داشت: اجرا و تداوم این برنامه بر بهبود سلامت دانش‌آموزان، ارتقاء سطح یادگیری و بهره‌وری، پیشگیری از سوء تغذیه و فرهنگ‌سازی برای افزایش مصرف شیر در دانش‌آموزان برای تضمین سلامت کشور ضروری است.

رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور در ادامه گفت: امروزه صنایع لبنیات علی‌رغم مشکلات متعدد، با تمام توان در حال همکاری با مدارس هستند و ٦٢ هزار مدرسه و قریب به ٨ میلیون و ٥٠٠ هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

مطلق افزود: در این راستا دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از طریق کمیته علمی و سیاستگذاری شیر مدارس با همکاری ذی‌نقشان در صدد رفع چالش‌های موجود بوده و خواستار تخصیص ردیف اعتباری مستقل برای اجرای پایدار برنامه شیر مدرسه در سال‌های آتی برای بهبود سلامت دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشورمان است.

انتهای پیام/
منبع : وبدا،
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷