تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۸۳۱۱۰
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری آزمون جذب ۱۵هزار مربی پرورشی در اسفند امسال خبر داد.
۰
plusresetminus
آزمون جذب ۱۵ هزار مربی پرورشی اسفند برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، اصغر باقرزاده در پرسش و پاسخ برخط با معلمان درباره اینکه چرا برخی مدارس ابتدائی معاون پرورشی به صورت تمام‌وقت ندارند، اظهار داشت: کمبود نیروی انسانی از حدود ۱۵ سال گذشته در معاونت پرورشی به وجود آمده است، به طوری که نزدیک به ۵۰درصد مدارس فاقد معاون پرورشی و مربی تربیتی است.
 
باقرزاده افزود: امسال به ما وعده جذب تعداد ۱۵هزار مربی پرورشی و تربیتی را داده‌اند که اکنون در حال تدوین دفترچه آن هستیم تا در اسفندماه امسال آزمون آن برگزار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: قرار است تا چهار سال آینده هر سال تعداد قابل‌توجهی نیرو برای معاونت پرورشی جذب شوند تا بتوانند برخی از این کمبودها را جبران کنند.
 
معاون پرورشی وزیر آموزش‌وپرورش در این گفت‌و‌گو خواستار همکاری دانش‌آموزان برای مشارکت در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شد و اظهار داشت: بخشنامه برنامه فراگیر پرورشی و طرح نماد (نظام مراقبت از دانش‌آموزان) به‌زودی به مدارس ارسال می‌شود.
 
باقرزاده با اشاره به اهمیت حمایت از معاونان و مربیان پرورشی گفت: مدیران به‌ویژه از مربیان پرورشی حمایت کنند و باید فضا را برای آنان با کمک خانواده‌ها و کمک برخی از معلمان که همراه هستند، فراهم کنند.
 
وی از برگزاری مانور زلزله در حدود ۳۰هزار مدرسه در سراسر کشور خبر داد و از مربیان پرورشی مدارس خواست تا دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی تشویق کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳