تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۸۲۹۶۶
سرمربی نساجی مازندران بعد از شکست مقابل استقلال از سمت خود استعفا کرد.
۰
plusresetminus
رحمتی از سرمربیگری نساجی استعفا کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، بعد از شکست سنگین و چهار بر صفر نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران، رسانه رسمی باشگاه مازندرانی خبری شوکه کننده را سریعا منتشر کرد؛ خبری که حکایت از کناره‌گیری رحمتی از هدایت نساجی داشت.

رسانه باشگاه نساجی نوشت: «سید مهدی رحمتی بعد از شکست تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ضمن تشکر از حمایت‌های رضا حدادیان، مالک باشگاه، از سرمربیگری تیمش استعفا کرد.»

در بخش بعدی این خبر آمده است: «رحمتی از هواداران نساجی نیز عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد که با کناره‌گیری از سرمربیگری نساجی و باز گذاشتن دست مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید، این تیم در ادامه لیگ به شرایط مطلوب دست پیدا کند.»

استعفای رحمتی از سرمربیگری نساجی در شرایطی منتشر شده که این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب نکرده است. نساجی بعد از کنار رفتن از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۴ شکست و دو برد مقابل نماینده هند از مجموع ۱۲ مسابقه لیگ برتری خود ۹ امتیاز دشت کرده و در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سرمربی جوان نساجی در هفته‌های گذشته انتقادهای زیادی را از سوی هواداران این تیم تحمل کرد، اما هر بار که بحث جدایی او مطرح شد، حمایت رضا حدادیان، مالک باشگاه، را پشت سر خود دید. حتی دو روز قبل هم حدادیان در مصاحبه دیگری به حمایت از رحمتی پرداخت.

با این حال مهدی رحمتی بعد از شکست سنگین مقابل استقلال تصمیم به استعفا گرفت تا دست مدیران باشگاه نساجی را برای انتخاب نفر اول نیمکت خود باز بگذارد.

باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران باشگاه نساجی و به ویژه رضا حدادیان مالک این باشگاه در خصوص استعفای رحمتی چیست و چه اتفاقاتی حول این باشگاه محبوب شمال کشور رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳