فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار:

فریدونکنار در ایام فاطمیه میزبان شهید خوشنام می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۸۲۴۱۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: ایام‌ فاطمیه، خطه‌ مبارک فریدونکنار میزبان شهید خوشنام خواهد بود.
۰
plusresetminus
فریدونکنار در ایام فاطمیه میزبان شهید خوشنام می‌شود
محمد برمر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با گرامی‌داشت ایام فاطمیه اظهارکرد: در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خطه‌ی مبارک فریدونکنار میزبان پیکر شهید خوشنام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیکر پاک این شهید خوشنام در شب ۲۵ آذر ماه همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر آستانه‌سرا فریدونکنار وارد این شهر شده و مراسم شب وداع نیز برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: در روز ۲۶ آذر ماه که مصادف شده با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع این شهید راس ساعت ۱۰ صبح از گلزار شهدای مسجد امام سجاد(ع) آغاز و به سمت مجتمع تربیتی شهید رجایی ادامه خواهد داشت که محل تدفین آن شهید نیز در این مجتمع است.

برمر افزود: همچنین در شب شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) قافله عزاداری از مصلی نمازجمعه حرکت و به سمت مزار شهید خوشنام در مجتمع تربیتی شهید رجایی حرکت خواهند کرد و در آن‌جا مراسم عزاداری برگزار است.

وی تاکید کرد: مردم خطه‌ی مبارک فریدونکنار که همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب ثابت کرده‌اند که پای کار نظام ایستاده‌اند بار دیگر با حضور پرشور در مراسم شب وداع و تشییع این شهید عزیز ارادت خود را به مقام شهید ثابت خواهند کرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار یادآور شد: جزئیات بیشتر مراسمات و هرگونه تغییر در برنامه‌ها متعاقبا به اطلاع مردم شریف فریدونکنار و مازندران خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳