تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۸۱۷۶۴
در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، عصر جمعه دو تیم کراپ الوند و پوشاک حافظ ساری مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود کراپ الوند به پایان رسید.
۰
plusresetminus
پایان نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال و باخت‌های تکراری نماینده ساری
به گزارش بلاغ، چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، عصر جمعه دو تیم کراپ الوند و پوشاک حافظ ساری مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در این دیدار که به میزبانی سالن یادگار امام(ره) شهر الوند برگزار شد، شاگردان علیرضا افضل در تیم کراپ، با هدف جبران شکست هفته گذشته به میدان آمدند و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و نماینده ساری نیز به مانند بازی‌های گذشته حرفی برای گفتن نداشت.
کراپی‌ها در طول هر دو نیمه از حریف خود برتر بودند و با خلق موقعیت های خطرناک، دروازه تیم چهاردهم جدول لیگ را چندین بار تهدید کردند.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود کراپ الوند به پایان رسید. علی ابراهیمی و منوچهر لطفی گلزنان الوندی ها در این دیدار بودند.

شاگردان افضل با کسب این پیروزی، در پایان نیم فصل اول لیگ، ۱۶ امتیازی شدند و به وضعیت خود در جدول رقابت ها سامان بخشیدند و تیم حافظ ساری هم با این شکست و نتایج ضعیفی که در تیم فصل اول گرفت، جایی بهتر از انتهای جدول نداشت.

نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال ایران در حالی به پایان رسید که تنها نماینده استان مازندران در این رقابت‌ها با عملکردی بسیار ضعیف از اصلی ترین گزینه‌های سقوط به لیگ پایین تر می باشد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳