رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

خودروسازان مانع کاهش قیمت خودرو در بازار شده‌اند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۸۱۵۱۶
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: خودروسازان با کاهش عرضه ‌و فاکتور نکردن خودرو، مانع کاهش و افت شدید قیمت در بازار شده‌اند.
۱
plusresetminus
خودروسازان مانع کاهش قیمت خودرو در بازار شده‌اند
به گزارش بلاغ؛ سعید مؤتمنی در گفتگو با فارس درباره وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: بازار خودرو کشور مانند چند ماه اخیر همچنان در رکود مطلق قرار دارد. البته قیمت خودرو در یک ماه گذشته حدود دو الی سه درصد افزایش یافته که این موضوع ناشی از نوسانات محدود نرخ ارز بوده است.

  وی ادامه داد:‌ در بازار خودرو خریداری وجود ندارد. در شرایط فعلی با توجه به اینکه تقاضایی برای خودرو در بازار وجود ندارد قیمت آن باید به شدت کاهش‌ یابد اما خودروسازان با کاهش عرضه ‌و فاکتور نکردن خودرو، مانع کاهش و افت شدید قیمت در بازار شده‌اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به قیمت چند خودروی ساخت داخل اظهار داشت: قیمت دنا پلاس دنده‌ای دیروز در بازار ۷۴۳ میلیون تومان و دنا اتومات توربو ۸۱۳ میلیون تومان بود. پژو پارس در بازار ۵۰۰ میلیون تومان و پژو پارس سفارشی نیز ۵۶۵ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت ساینا ۴۳۵ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پنج نفره یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و دیگینیتی حدود یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳