تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۸۱۴۹۴
امیر حسین زارع قهرمان جهان و آسیایی کشتی ایران گفت: اعتقادم این است که امانت‌دار این مدال‌ها بودم و این مدال‌ها لطف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بود.
۰
plusresetminus
کسب مدال‌های طلا لطف امام رضا(ع) بود
به گزارش بلاغ، امیر حسین زارع قهرمان جهان و آسیایی کشتی ایران، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر این جنایات به پایان برسد و دل همه مردم دنیا و مخصوصا فلسطینی‌ها شاد شود.

زارع در خصوص اهدای مدالش به آستان قدس رضوی گفت: من قبل بازی‌های آسیایی و جهانی نذر و نیت کرده بودم که اگر به خواست خدا و لطف آقا امام رضا(ع) در این دو رویداد مدال کسب کنم، مدال‌ها را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کنم.

وی افزود: چون اعتقادم این است که من امانت‌دار این مدال‌ها بودم و این مدال‌ها لطف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بود و به من رسید و حالا من آنها را اهدا کردم.

زارع بیان کرد: قبل از این، مدال جهانی نروژ هم تقدیم کرده بودم و این دومین باری بود که این افتخار نصیبم شد.

این قهرمان تاکید کرد: اگر هر سال مدال بگیرم این تصمیم را دارم که مدالم را تقدیم امام رضا (ع) کنم؛ این را بگویم که فقط اگر مدال طلا بگیرم آن را تقدیم خواهم کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم همه ورزشکاران با توسل گرفتن از ائمه اطهار، بتوانند در میادین مختلف موفق باشند و تن سالم داشته باشند و باعث شادی مردم عزیز ایران شوند.

این قهرمان در خصوص اینکه چرا و چگونه امام رضایی شده گفت: اولین دلیل اینکه آقا امام رضا(ع) در کشور خودمان است و از بچگی ارادت خاصی به آقا داشتم و همیشه و هرجا به مشکلی خوردم و هرجا گره ای در زندگی ام بود آقا را صدا زدم و به پسر بزرگوارشون آقا جواد الئمه قسمشون دادم و آقا دستم را گرفت‌.

زارع ادامه داد: هر زمان هم خوشحال بودم و اتفاقات خوش آیند در زندگی‌ام افتاد، ازشون تشکر کردم و ارتباط قلبی خوبی باهاشون دارم. خواستم کاری انجام بدم که بقیه هم در جریان این ارتباط باشند تا جوان‌تر ها و نسل بعد از ما که وارد زندگی حرفه‌ای و ورزش می‌شوند، چیزی به آنها نشان بدهم که بدرد آینده آنها بخورد.

انتهای پیام/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷