تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۸۰۲۶۳
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: الان اینجا هستم تا فقط و فقط از هواداران نساجی عذرخواهی کنم.
۰
plusresetminus
مقصرم و از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم
به گزارش بلاغ، سیدمهدی رحمتی بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل  آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: الان اینجا هستم تا فقط و فقط از هواداران نساجی عذرخواهی کنم بخاطر نتیجه بازی امروز، مقصر همه اتفاقات من هستم و مسئولیت همه چیز را به عهده می گیرم فقط یک خرده از بازیکنان تیمم ناراحتم دوست دارم بیشتر از این تمرکز داشته باشند و به نکاتی که در طول هفته گفته می شود گوش کنند.

وی افزود: چندین و چند بازی است که روی یکسری اشتباهات در ابتدای بازی گل می‌خوریم و تا دقیقه ۹۰ و خورده‌ای به دنبال جبران اشتباهات هستیم. باز هم می‌گویم مقصر همه این اتفاقات من هستم. مطمئن باشید من مهدی رحمتی یا درستش می‌کنم تیم نساجی را یا باز هم درستش می‌کنم. به شما قول می‌دهم نگران هیچ چیز نباشید. در آینده روزهای خیلی بهتری را در کنار هم تجربه خواهیم کرد.

سرمربی نساجی در مورد اینکه آیا نساجی در ورزشگاه وطنی تمرین کرده بود یا نه و همچنین گفته بودید در هفته پنج و ششم به روندی که دلخواه خودتان است تیم می‌رسد اما اکنون هواداران نه از سبک بازی تیم راضی هستند و نه تیم از اشتباهات گذشته درس گرفت و تغییر کرده است، گفت: ما ۲ روز زودتر به قائمشهر آمدیم چون از بازی صنعت نفت مدت زمان زیادی بود که در این ورزشگاه تمرین نکرده بودیم. دوست داشتیم دیروز در ورزشگاه خودمان تمرین کنیم که این اجازه را به ما ندادند و گفتند اگر داخل ورزشگاه تمرین کنید شرایط زمین برای بازی امروز مساعد نخواهد بود. در مورد مطالب دیگر باید بگویم تمام صحبت‌هایی که می‌کنید درست است برای تیمی که از شاکله پارسالش فقط ۲ یا ۳ بازیکن در این فصل بازی می‌کنند عقاید و ایده‌های خود را در تیم پیاده کنید زمان‌بر می‌شود.

وی در مورد اینکه اما شما بازیکنان زیادی را از آلومینیوم آوردید که تیم زودتر به هماهنگی برسد، عنوان کرد: دوست ندارم در مورد تیمم صحبت کنم. چون اگر بخواهم صحبت کنم یک مقدار بالانس تیم به هم می‌خورد، گفتم مقصر همه چیز من هستم. مطمئن باشید که این تیم به شرایط خوبش و روند روزهای خوبش برمی‌گردد. ما یک هدفگذاری داریم که آن هم رتبه یک رقمی است که تا ۲-۳ هفته آینده به آن مکان می‌رسیم و جای‌مان را ثابت می‌کنیم.
رحمتی در مورد اینکه فصل گذشته شما با آلومینیوم اراک همراه با پرسپولیس بهترین خط دفاع را داشتید ولی گل‌های مشابه زیادی نساجی خورده است، گفت: آلومینیوم اراک شاکله تیمش به هم نخورده است سمت راستش همان سمت راست تیم ما است. سمت چپش را هم مجتبی حسینی از پیکان آورده دوست ندارم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم. من که گفتم همه چیز تقصیر من است هر انتقادی داشته باشید از من می‌توانید بکنید تقصیر من است جبران می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه نساجی یک فوتبال روستایی ارائه می‌دهد و هیچ نقشه‌ای ندارد و اینکه چقدر فرصت می‌خواهید تا تیم را درست کنید، اظهار داشت: می‌شود بگویید مردم قائمشهر چه فوتبالی دوست دارند؟ اگر راجع به برنامه و پلن بخواهید صحبت کنید من بدون دلیل صحبت نکرده‌ام در بازی با ملوان انزلی تا دقیقه ۲۵ بازی سه موقعیت گلزنی داشتیم.الان از این اشتباهاتی که انجام می‌د هیم آسیب‌ می‌بینیم و از موقعیت‌های گل‌مان استفاده نمی کنیم. همین امروز محمدرضا آزادی موقعیت تک به تک را زد و گلر حریف گرفت. احسان حسینی توپ را با سر کجا زد که گل نشد. زمانی به من انتقاد می‌کنید و آن انتقاد وارد است من هم قبول می‌کنم و دستم بالا است اما اینکه بخواهید بگویید تیم هیچ پلنی ندارد و هیچ برنامه‌ای ندارد درست نیست. ما عقب می‌نشینیم و روی ضد حمله موقعیت گل ایجاد می‌کنیم می‌گویند دفاعی بازی می‌کنید. امروز توپ دست ما بود موقعیت هم ایجاد کردیم حریف بسته بازی می‌کرد چون ما بازیکنان تأثیرگذار و خلاق داریم. فضا را از ما گرفته بودند و ریتم بازی کند شده بود و بازی گره خورد. فوتبالی که مدنظر شما است را به من بدهید تا طبق همان بازی کنیم.

رحمتی در مورد اینکه وقتی الله عباس تعویض بود اصلاً در زمین بود یا نه گفت:‌ دوست دارم که قانون‌مند و محترمانه با هم جلو برویم و جواب‌هایی که به شما می‌دهم راهگشا باشد دوست ندارم مقابله به مثل کنیم اینگونه که شما از بازیکنان من انتقاد می‌کنید من هم به همین منوال جواب شما را بدهم. شما پارسال مهاجم خارجی داشتید که یک سال یک گل نزد برای‌تان، باز این بازیکن در شش بازی یک گل زده است. باید منطقی با هم صحبت کنیم. بازیکن خارجی است و تا بخواهددر تیم جا بیفتد و بتواند با هم تیمی‌اش حرف بزند زمان می‌برد. فصل گذشته زاپاتا را در تیم آوردیم در تیم ما از هفته دهم راه افتاد و تا هفته ششم آلومینیوم فقط ۵ امتیاز داشت چون همین اتفاقی که در اینجا رقم خورد در آنجا هم رقم خورد اما اینجا شرایط سخت‌تر است ما هم بازی‌های آسیایی هم داریم و هم لیگ و بازیکن کم داریم.

وی افزود:‌شما به جای اینکه از تیم حمایت کنید اینگونه می‌گویید همین بازیکنان را داریم باید همین‌ها را حمایت کنیم به آنها انرژی بدهیم بیشتر کار کنیم، توجیه‌شان کنیم که به کدام تیم آمده‌اند و برای چه تیمی بازی می‌کنند و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند. همین؛ تا نیم‌فصل هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید. مگر می‌شود تیمی که ۲۱ بازیکنش عوض می‌شود با یک پنجره نقل و انتقالاتی آن را ببندید و برای قهرمانی بروید هنوز اتفاقی نیفتاده و فقط شش هفت گذشته.

رحمتی در مورد اینکه آلومینیوم بازی بسته‌ای را ارائه کرد، عنوان کرد: هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند و ما در آسیا حضور داریم مطالبه‌ای از تیم ما هست و می‌خواهند خودشان را اثبات کنند بازیکنان ما باید این را بفهمند و بیشتر انرژی بگذارند و بیشتر تلاش کنند و به آن چیزی که به آنها می‌دهیم توجه کنند. می‌گویید ما از چند اتفاق پشت سر هم درس نگرفته‌ایم اما بارها و بارها این را تکرار کرده‌ایم و عرف است وقتی بازیکن پشت به دروازه است باید با کمترین ضربه بازی کند ولی ما دو بار از این اتفاق گزیده شدیم. اگر توپ‌های آقای آزادی و حسینی گل می‌شد نتیجه بازی چیز دیگری می‌شد.

مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم در استان سرسبز مازندران و شهر فوتبالی قائمشهر هستم. بازی خوبی بود و با برنامه ریزی خوبی وارد این مسابقه شدیم اول بازی یک گل خوب زدیم و در ادامه سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در ضد حملات به تیم نساجی ضربه بزنیم و بعد از گل هم موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل های دوم و سوم برسیم اما همین که در این زمین و هواداران پرشور نساجی بردیم خوشحالم.

وی افزود: مقابل تماشاگران پرشور نساجی و تیم خوب این شهر کمترین موقعیت گلزنی را به حریف دادیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم. جا دارد از زحمات تک تک بازیکنان‌مان تشکر کنیم. آنها با دل و جان بازی کردند.

سرمربی آلومینیوم اراک تأکید کرد:‌ به بازیکنانم یک توصیه دارم نباید از آن باخت غافلگیرکننده مقابل تراکتور که حق‌مان نبود خیلی ناامید شویم و نه از این برد خیلی خوشحال باشیم و فکر کنیم خبری است. فوتبال مسیری است که در آن بالا و پایین زیاد دارد. باید بتوانیم انگیزه‌ها و تمرکزمان را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه در چشمان او اشک دیدیم و غمگین شده گفت: این مسئله ربطی به فوتبال نداشت. پارسال که با تیم پیکان به قائمشهر آمدم روز سومین روز فوت مادرم بود یاد آن روز افتادم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه یک تیم ارزان در اختیار دارد، گفت: واقعیت این است که در مسیر سرمربی‌گری‌ام همیشه اینگونه تیم‌ها را به من داده‌اند. از نفت مسجدسلیمان و پیکان گرفته تا آلومینیوم؛ پارسال آلومینیوم  تیم خیلی خوبی بود اما امسال نقل و انتقال در آن زیاد بود و بودجه‌اش هم تعدیل شده بود با این حال سعی کردیم با انتخاب‌های درست و چیدمان درست و کار خوب این بازیکنان را دور هم جمع کنیم. البته باید بگویم از حضور در آلومینیوم  خیلی خوشحالم. جو خیلی خوبی این باشگاه دارد، مدیران خیلی خوبی دارد و همیشه پشت بازیکنان و کادرشان هستند. تیم بسیار خوبی از نظر مدیریتی است. هواداران بسیار بسیار خوبی دارد. بهترین باشگاهی که تاکنون بعد از این همه سال مربی‌گری کرده‌ام آلومینیوم اراک است.

حسینی در مورد اینکه آیا انتظار بازی ضعیف از نساجی را داشتید یا نه گفت:من نمی‌توانم در مورد نساجی اظهارنظری کنم. در مورد تیم خودمان می‌توانم بگویم آنالیز خیلی دقیقی از حریف داشتیم. فکر می‌کنم گل ابتدای بازی خیلی به ما کمک کرد. نباید خیلی مغرور شویم و تیم حریف را سرزنش کنیم نساجی تیم بسیار خوبی است اما گل اول بازی خیلی به ما کمک کرد. آنالیز دقیقی داشتیم و می‌دانستیم باید نساجی را مدام تحت فشار بگذاریم. ۹۰ دقیقه حریف را پرس کردیم اگر به نساجی فشار نمی‌آوردیم و فضا نمی‌دادیم می‌توانست خیلی ما را اذیت کند. بازیکنان توجیه شده بودند و از نظر جسمانی هم شرایط خوبی داشتند که وظایف‌شان را انجام دادند.

وی در مورد اینکه امروز دروازه‌بان جوان خود را بازی دادید که جواب اعتماد شما را هم داد، گفت: دروازه‌بان جوانی است. شرایطش  در تمرین خوب بود سعی کردیم به او شانسی بدهیم. با توجه به شرایط تمرینی تصمیم گرفتیم هر دو دروازه‌بان ما خوب هستند. گوهری دروازه‌بان با تجربه‌ای است اما دروازه‌بان جوان امروز ما باید حواسش باشد مغرور نشود تازه اول راه است باید حواسش را خیلی جمع کند گوهری هم دروازه‌بان خوب و با تجربه‌ای است و با هم رقابت می‌کنند. دروازه‌بان جوان امروز ما ۱۹ سال سن داشت و زیر ۲۰ سال است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳