تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۷۲۱۲۱
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از افزایش برد موشک هایپرسونیک «فتاح» تا ۲ هزار کیلومتر خبر داد و گفت: امروز به فضل الهی در حوزه فضایی با اقدامات مطلوبی که صورت گرفته ، دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده است.
۰
plusresetminus
افزایش برد موشک هایپرسونیک «فتاح» تا ۲ هزار کیلومتر+فیلم
به گزارش بلاغ، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در آئین گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران که به همت سازمان بسیج اساتيد سپاه کربلا و دانشگاه مازندران و با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ، استاندار ، فرمانده سپاه کربلا و جمعی از اساتيد و دانشجویان فرهیخته دانشگاه های سراسر استان برگزار شد اظهار کرد: شهید چمران علاوه بر ایمان و اخلاص یک خصوصیت بارز دیگری نیز داشت و آن هم شناخت جبهه حق و باطل بود.

وی بیان کرد: امروز به فضل الهی در حوزه فضایی با اقدامات مطلوبی که صورت گرفته ، دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و کار روی ریل افتاده است به گونه ای که در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت و نویدبخش آینده روشن و امیدآفرین هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه تولید قدرت در سپاه روزانه اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: تکیه به ظرفیت‌های داخلی موجب موفقیت‌های اقتصادی می‌شود.

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳