رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: تا جایی که اطلاع دارم مهمترین مشکل پرسپولیس و استقلال برای حضور در آسیا 3-2مورد بدهی مالیاتی مربیان خارجی است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار شرایط حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: کمیته بدوی در حال رسیدگی به مسائل حرفه‌ای فوتبال است و هنوز گزارش کار این کمیته بدست ما نرسیده است که بتوانیم مطلبی را مصوب یا اعلام کنیم. 
وی افزود: سپاهان ، شهر خودرو، استقلال و پرسپولیس وظایفشان را به خوبی انجام می‌دهند البته مقداری از تعهداتشان باقی مانده که زمان هم داریم. با این حال ما منتظر اعلام گزارش کمیته بدوی هستیم. 
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به سوابق خود در این رشته ورزشی عنوان کرد: در کمیته استیناف افراد با تجربه‌ای حضور دارند خود من 60 سال عمر مفیدم را در فوتبال سپری کردم. کنون 76 سال دارم و از شانزده سالگی عضو ت یم  ایران جوان بودم. سال‌ها به عنوان دبیرکل و رئیس فدراسیون فوتبال فعالیت کرده‌ام تمامی این تجربیاتم را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهم، کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال هم یک مدیر باتجربه و موفق است کسی که تیم استقلال را در آسیا قهرمان کرد و زحمات زیاد کشید. عبداله شاه کرمی هم در بخش ورزش وزارت نفت بسیار تلاش کرده است. هدف همه ما این است که شرایط حضور این تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کنیم. البته با مذاکره، متانت و راه حل‌های قانونی ما نیامده‌ایم که چهار باشگاه بزرگمان را از حضور در اسیا محروم کنیم بلکه می‌خواهیم باعث تقویت آنها شویم. 
وی درمورد اینکه کسی در صداقت کلام و رفتار شما شک ندارد اما بحث طلب طلبکاران این باشگاه‌ها و بخصوص استقلال و پرسپولیس مطرح است گفت: تا جایی که به من اطلاع داده شده و شنیده‌ام این است که اکثر بدهی‌های این باشگاه‌ها تسویه شده است. فقط 3-2 مورد بدهی مالیاتی چند مربی خارجی باقی مانده است. البته همانطور که گفتم هنوز گزارش کمیته بدوی بدست ما ن رسیده است ولی به نظر من هر چهار باشگاه شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواهند داشت. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲