مدیرکل گردشگری مازندران مطرح کرد

شکست پروژه ساماندهی تابلو‌ به‌دستان در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۲۲۸۳۹۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، ساماندهی ویلاها و تابلو به‌دستان را در اولویت برنامه‌های گردشگری دانست و گفت: در ساماندهی ویلاها و تابلو به‌دستان کاملا موفق نبودیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، دلاور بزرگ‌نیا در جمع خبرنگارن به مناسبت فرا رسیدن هفته گردشگری با بیان اینکه در تمام شهرهای استان با فرماندارارن و دادستان‌ها برای ساماندهی تابلو به‌دستان و ساماندهی ویلاهای خصوصی نشست‌های تخصصی برگزار شد، اظهار کرد: همه راه‌ها رفته شد اما در این ساماندهی ویلاها و تابلو به‌دستان کاملا موفق نبودیم.
 
وی با اعلام اینکه در محور کندوان 40 مورد تاسیسات گردشگری غیرمجاز در حال فعالیت هستند، افزود: علاقه نداریم که اشتغال‌زایی تاسیسات گردشگری غیرمجاز در مازندران تعطیل شود اما این واحدها می‌توانند پیگیر دریافت مجوز قانونی باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با بیان اینکه ورود 11 میلیون مسافر در مازندران فرصتی برای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در استان است، تصریح کرد: آمارهای دقیق تعیین‌کننده ورود سرمایه‌گذار در مازندران است.

بزرگ‌نیا در پایان استفاده از ظرفیت دانشگاهی در حوزه گردشگری را انجام مطالعات، پژوهش و برگزاری همایش‌های تخصصی دانست و گفت: فاصله بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی فاصله جدی تاریخی است، دانشگاه باید مرجع دستگاه اجرایی شناخته شود و دستگاه اجرایی هم باید پناهگاه دانشگاه باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳