تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۱۹۲۰۵۳
دبیر‌کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد، امام سید علی خامنه‌ای رهبر بزرگ مقاومت است. وی به رهبر انقلاب اطمینان داد جلوی دشمنی‌های جدید نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید حسن نصرالله در سخنرانی جمعه شب خود در مراسم «هیئت حمایت از مقاومت اسلامی» که از طریق ویدئوکنفرانس در جمع کارگران در «حناویه» و «بیروت» پخش می‌شد گفت: «ما از موضعی که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش درباره حزب‌الله بیان داشتند، تشکر می‌کنیم، ایشان همیشه در موضع یک رهبر بزرگ و خردمند و پدری دلسوز و مهربان قرار داشته‌اند.

امام خامنه‌ای به خوبی معنای جنگ روانی و شرایط جنگ روانی و فشارهای جنگ روانی را می‌دانند. ایشان از موضع حمایتگرانه خود از مقاومت سخن گفتند، مقاومتی که به آن اعتماد دارند به آن احترام می‌گذارند و به آن امید دارند، ما نیز امروز به ایشان می‌گوییم: ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما خیالت راحت باشد این چیزهایی که این‌ها می‌گویند و انجام می‌دهند، و آنچه اینان آرزو دارند و به آن امید بسته‌اند، همچون سرابی است در کویر، که انسان تشنه از دور آن را آب می‌پندارد، اما هنگامی که به سراغ آن می‌آید، چیزی نمی‌یابد و خدا را نزد آن می‌یابد که حساب او را به طور کامل می‌دهد. اینان زیان خواهند کرد و چون سگ رانده خواهند شد و در این نبرد جدید شکست خواهند خورد.»

سید حسن نصرالله بار دیگر تأکید کرد که «امام خامنه‌ای و تمامی مسئولان ایران موضع قاطع نهایی و سرنوشت‌سازی در حمایت از مقاومت دارند.»
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: «حمایت‌های مردمی یکی از مهم‌ترین عوامل قدرت ‌مقاومت است و به همین علت امروز شاهد تلاش‌ها برای ضربه زدن به حامیان مردمی مقاومت هستیم.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴