کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطاب به رهبر انقلاب

سید حسن نصرالله: آقای ما، امام ما خیالتان راحت، مقاومت دشمن را شکست می‌دهد

19 ارديبهشت 1395 ساعت 0:41

دبیر‌کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد، امام سید علی خامنه‌ای رهبر بزرگ مقاومت است. وی به رهبر انقلاب اطمینان داد جلوی دشمنی‌های جدید نیز سربلند بیرون خواهد آمد.


به گزارش بلاغ، سید حسن نصرالله در سخنرانی جمعه شب خود در مراسم «هیئت حمایت از مقاومت اسلامی» که از طریق ویدئوکنفرانس در جمع کارگران در «حناویه» و «بیروت» پخش می‌شد گفت: «ما از موضعی که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش درباره حزب‌الله بیان داشتند، تشکر می‌کنیم، ایشان همیشه در موضع یک رهبر بزرگ و خردمند و پدری دلسوز و مهربان قرار داشته‌اند.

امام خامنه‌ای به خوبی معنای جنگ روانی و شرایط جنگ روانی و فشارهای جنگ روانی را می‌دانند. ایشان از موضع حمایتگرانه خود از مقاومت سخن گفتند، مقاومتی که به آن اعتماد دارند به آن احترام می‌گذارند و به آن امید دارند، ما نیز امروز به ایشان می‌گوییم: ای آقای ما، ای امام ما، ای رهبر ما خیالت راحت باشد این چیزهایی که این‌ها می‌گویند و انجام می‌دهند، و آنچه اینان آرزو دارند و به آن امید بسته‌اند، همچون سرابی است در کویر، که انسان تشنه از دور آن را آب می‌پندارد، اما هنگامی که به سراغ آن می‌آید، چیزی نمی‌یابد و خدا را نزد آن می‌یابد که حساب او را به طور کامل می‌دهد. اینان زیان خواهند کرد و چون سگ رانده خواهند شد و در این نبرد جدید شکست خواهند خورد.»

سید حسن نصرالله بار دیگر تأکید کرد که «امام خامنه‌ای و تمامی مسئولان ایران موضع قاطع نهایی و سرنوشت‌سازی در حمایت از مقاومت دارند.»
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: «حمایت‌های مردمی یکی از مهم‌ترین عوامل قدرت ‌مقاومت است و به همین علت امروز شاهد تلاش‌ها برای ضربه زدن به حامیان مردمی مقاومت هستیم.»


کد مطلب: 192053

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/192053/سید-حسن-نصرالله-آقای-امام-خیالتان-راحت-مقاومت-دشمن-شکست-می-دهد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com