تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۳۵۴۶۹
خودمان باید همان‌گونه که به صورت دسته‌جمعی انقلاب کردیم، برای حجاب هم انقلاب کنیم و به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم تا جامعه به اصل خود برگردد.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران، حجاب را یک اصل قرآنی دانست و گفت: برخی علما اعلام می‌کنند در قرآن 14 آیه و بعضی هم عنوان می‌کنند مستقیم و غیرمستقیم 25 آیه درباره حجاب داریم.

وی با اشاره به اینکه بی‌حجابی و بدحجابی، پیامدهای اجتماعی از جمله طلاق را به همراه دارد، تصریح کرد: باید چاره‌ای بیندیشیم برای این اصل اجتماعی که خانه، خانواده، زن، مرد و اجتماع‌مان را حفظ کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه خودمان باید همان‌گونه که به صورت دسته‌جمعی انقلاب کردیم برای حجاب هم انقلاب کنیم، گفت: به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم تا جامعه به اصل خود برگردد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه 11 میلیون دختر و پسر مجرد در جامعه داریم، ادامه داد: مسلمانان باید به قرآن، حجاب و ارزش‌های دینی برگردند و تبلیغات سوء درباره چادر، آنان را فریب ندهد.

طبرسی با اشاره به اینکه باید دست به دست هم داده و نسل سوم، چهارم و پنجم را نجات دهیم، بیان کرد: با وجود ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی، واجب است کمک کنیم تا این نسل منحرف نشوند.

وی با بیان اینکه چه اندازه به ماشین شخصی، خانه و ... اهمیت می‌دهیم، یادآور شد: به فرزندان ما و سرمایه‌های مملکت هم باید اهمیت دهیم و نباید بی‌تفاوت از کنار اخلاق، معنویت و دین آنها عبور کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه یک میلیارد مسلمان باید در حرکتی حیثیتی، در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، اضافه کرد: این برای ما ننگ است که هنوز هیچ یک از سران کشورهای عربی اسلامی، درباره این مسئله اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه گویا مسلمانان قرص خواب خورده‌اند، گفت: در روز روشن و علنی به مقدسات ما توهین می‌کنند و سران و مردم بی‌تفاوت هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴