کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در مازندران از وضع بدحجابی در این استان

27 شهريور 1394 ساعت 15:31

خودمان باید همان‌گونه که به صورت دسته‌جمعی انقلاب کردیم، برای حجاب هم انقلاب کنیم و به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم تا جامعه به اصل خود برگردد.


به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان مازندران، حجاب را یک اصل قرآنی دانست و گفت: برخی علما اعلام می‌کنند در قرآن 14 آیه و بعضی هم عنوان می‌کنند مستقیم و غیرمستقیم 25 آیه درباره حجاب داریم.

وی با اشاره به اینکه بی‌حجابی و بدحجابی، پیامدهای اجتماعی از جمله طلاق را به همراه دارد، تصریح کرد: باید چاره‌ای بیندیشیم برای این اصل اجتماعی که خانه، خانواده، زن، مرد و اجتماع‌مان را حفظ کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه خودمان باید همان‌گونه که به صورت دسته‌جمعی انقلاب کردیم برای حجاب هم انقلاب کنیم، گفت: به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم تا جامعه به اصل خود برگردد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه 11 میلیون دختر و پسر مجرد در جامعه داریم، ادامه داد: مسلمانان باید به قرآن، حجاب و ارزش‌های دینی برگردند و تبلیغات سوء درباره چادر، آنان را فریب ندهد.

طبرسی با اشاره به اینکه باید دست به دست هم داده و نسل سوم، چهارم و پنجم را نجات دهیم، بیان کرد: با وجود ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی، واجب است کمک کنیم تا این نسل منحرف نشوند.

وی با بیان اینکه چه اندازه به ماشین شخصی، خانه و ... اهمیت می‌دهیم، یادآور شد: به فرزندان ما و سرمایه‌های مملکت هم باید اهمیت دهیم و نباید بی‌تفاوت از کنار اخلاق، معنویت و دین آنها عبور کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه یک میلیارد مسلمان باید در حرکتی حیثیتی، در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، اضافه کرد: این برای ما ننگ است که هنوز هیچ یک از سران کشورهای عربی اسلامی، درباره این مسئله اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه گویا مسلمانان قرص خواب خورده‌اند، گفت: در روز روشن و علنی به مقدسات ما توهین می‌کنند و سران و مردم بی‌تفاوت هستند.


کد مطلب: 135469

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/135469/انتقاد-شدید-نماینده-ولی-فقیه-مازندران-وضع-بدحجابی-این-استان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com