مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مازندران:

عزتمندی ایران در سایه توجه به ولایت فقیه است+فیلم

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۷۲۹۳۵
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مازندران گفت: ولایت آخرین فریضه الهی و تكمیل كننده دین است و جریان عید غدیر تکامل دین و هدایت است.
۰
plusresetminus
عزتمندی ایران در سایه توجه به ولایت فقیه است+فیلم
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام قائمی مدیر حوزه های علمیه خواهران مازندران در گفتگو با بلاغ با اشاره به اینکه عید غدیر خم؛ عید ولایت عیدی که  به تعبیر قرآن و به اعتراف همه فرق اسلامی، عید اکمال دین است اظهار کرد: ولایت آخرین فریضه الهی و تكمیل كننده دین است و جریان عید غدیر تکامل دین و هدایت است .

وی افزود : در سایه ولایت فقیه ایران، که در یک برهه از زمان به یک کشور تابعه ای و در خدمت منافع غرب تبدیل شده بود اما امروز کشور ایران بخاطر توجه به ولایت فقیه شکل گرفت و در منطقه دارای اقتدار و عزتمند است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران مازندران با اشاره به اینکه فضیلت واقعه غدیر به امامت و ولایت علی (ع) است؛ اظهار داشت: عید غدیر و دهه ولایت فرصتی برای ما است که  آرمان‌های امامت و ولایت معرفی شود و اینکه دین با ولایت تکمیل شده است و باید به مسأله ولایت توجه بشود.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم مساله امامت و ولایت در جامعه نهادینه شود، لذا عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت است، تصریح کرد: جشن عید غدیر فرصت مناسبی برای جوانان و نوجوان است تا با سیره و روش زندگی ائمه اطهار(ع) مخصوصا حضرت علی(ع) آشنا شوند.

وی با اعلام اینکه تلاش کنیم جشن بزرگ غدیر همیشه ماندگار باشد؛ گفت: امروز تکلیف داریم از سیره و سنت پیامبر(ص) و امامان معصوم و ولایت فقیه پیروی کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران مازندران جشن عید غدیر را فرصت مناسبی برای تبیین دین اسلام عنوان کرد و افزود: اعیاد و مناسبت های بزرگ اسلامی مانند عید غدیر فرصت مناسبی برای آگاهی دادن به مردم است.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه عید سعید غدیرخم، عیدالله الاکبر و بزرگترین عید جهان تشیع است، گفت: عید غدیر بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایت و ترویج امامت است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳