فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا:

حضور پرشور مردم در انتخابات حرکت دشمن‌شکن است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۸۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد و با شور انقلابی و با نگاه اعتقادی خودشان پای صندوق‌های رای می‌آیند.
۰
plusresetminus
حضور پرشور مردم در انتخابات حرکت دشمن‌شکن است
علی نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، اظهار کرد: حضور مردم معنادار است و آن‌هایی که دل در گرو این نظام دارند امیدوار می‌شوند، در یازدهم اسفندماه هم ما نگرانی نداریم و مطمئن هستیم که مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد و با شور انقلابی و با نگاه اعتقادی خودشان پای صندوق‌های رای می‌آیند و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.
 
وی افزود: همچون سنوات گذشته مردم پای کار هستند و بصیرت خودشان را نشان می‌دهند، حضور مردم در روز جمعه رقم بخورد و ما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آمادگی این را داریم که چهار راهبرد امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت بالا را با یک انتخابات سالم در نکا برگزار کنیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا اذعان کرد: از همه‌ مردمی که همه در صحنه بودند و هستند این تقاضا را داریم،علاوه بر این که خودشان پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و بنا بر مفاهیم قرآنی این عمل صالح را انجام می‌دهند و تواصی به حق داشته باشند که دست یک دیگر را بگیرند و پای صندوق‌های أخذ رای دعوت کنیم.
 
این مسئول بیان کرد: ما فارغ از هر دسته‌بندی سیاسی عمل می‌کنیم،نگاه و دغدغه‌ی ما مشارکت است و مشارکت حداکثری هم رقم خواهد خورد و نگرانی در شهرستان نکا نداریم و امیدوارم مردم و انقلابی شهرستان علاوه بر این که خودشان عمل صالح را انجام می‌دهند، تواصی به حق را در قالب امر به معروف و تشویق دیگران به حضور حداکثری داشته باشند.
 
وی افزود: امسال شاهد برگزاری دو انتخابات هستیم یکی انتخابات مجلس و دیگری انتخابات خبرگان رهبری، هر دو انتخابات دارای اهمیت است. اهمیت انتخابات خبرگان رهبری بسیار بالا است و مردم باید در این دوره از انتخابات شرکت کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: تعداد زیادی مجتهد در کشور داریم و حیف است که انسان از این امر خود را دور کند و در انتخابات مجلس خبرگان نامزد نشود اهمیت مجلس خبرگان بسیار بالا است.
 
نجفی افزود: گفتمان‌سازی از اهمیت بالایی برخوردار است اکنون رهبری به تنهایی گفتمان‌سازی می‌کند و خبرگان می‌تواند در این باره به رهبری کمک کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳