رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد:

راهپیمایی مازندرانی‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۴۸۴۴۳۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پس از اقامه نماز این هفته راهپیمایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در رفح برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
راهپیمایی مازندرانی‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: نمازگزاران مازندرانی بعد از اقامه نماز جمعه این هفته علیه جنایات ضد بشری رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی در رفح راهپیمایی برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار مردم مازندران پس از اقامه نماز با راهپیمایی و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن محکومیت رژیم کودک‌کش و دیوسیرت صهیونیستی، همبستگی و حمایت خود را با غزه مقاوم اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد.

حجت‌الاسلام اصغری افز.د: حملات دمنشانه جانیان و قاتلان رژیم صهیونیستی و قتل عام در گذرگاه رفح که مأمن و پناهگاه قریب به یک و نیم میلیون زن و کودک و آخرین امید غیرنظامیان آواره فلسطینی است عمق گرگ صفتی و درنده خویی این لکه کثیف و ننگ بشریت را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: این قتل عام وحشیانه که با چراغ سبز دولت بایدن و حمایت تسلیحاتی، سیاسی، امنیتی و نظامی آمریکا و با هدف نسل کشی و کوچ اجباری فلسطینیان انجام می‌گیرد برخلاف ادعاهای دروغین امریکا مبنی بر عدم گسترش دامنه جنگ، در امتداد سیاست‌های مزورانه آمریکا بوده و نشان از عمق پستی، خباثت و پلیدی دولت امریکا دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از سکوت مرگبار سازمان‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر ادامه داد: بی‌تردید صحنه‌های جانسوز شهادت و به خاک و خون کشیدن شدن زن و مرد و کودک فلسطینی دلهای ملت‌های جهان را به درد آورده صحنه‌های حضور مردم در سراسر جهان نشان از عمق خشم ملتها از جانیان و قاتلان صهیونیستی و سران امریکا دارد.

حجت‌الاسلام اصغری بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می‌کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳