مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری:

تحریف مهم‌ترین نقشه دشمن در مقطع کنونی است

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۸۴۱۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: تحریف و تبلیغات گمراه‌کننده مهم‌ترین نقشه شوم دشمن در مقطع کنونی است.
۰
plusresetminus
تحریف مهم‌ترین نقشه دشمن در مقطع کنونی است
حجت‌الاسلام سیدمحمد یوسف‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها ۴۵ ساله شد و به سوی ظهور با قدرت در حرکت است.

وی افزود: دشمن در این مدت شکست خورده ناکام و عصبانی از دست ملت ایران است ودر این مدت با راهبرد جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری تصریح کرد: روایات جعلی و دروغین از اتفاقات جامعه که زمینه‌ساز ناآرامی‌ها و اغتشاشات ویران‌گر در کشور شده است، شبهه‌آفرینی و شایع‌سازی، ادراک ‌سازی و تسخیر اذهان عمومی بویژه جوانان ملت از جمله این جنگ ترکیبی است.

حجت‌الاسلام یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: بهره‌گیری دشمن از این سه راهبرد با هدف بدبین‌کردن مردم از انقلاب و ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان دلسوز نظام است اگر چه افراد بی‌کفایت و نفوذی نیز در بینشان است اما اکثریت آنان پاکدست می‌باشند.

وی سومین نقشه شوم دشمن را ناامیدکردن مردم نسبت به آینده کشور دانست و اظهار کرد: در مقطع کنونی راس اقدامات و نقشه دشمن تحریف یا تبلیغات گمراه‌کننده است که مهم‌ترین راهکار مقابله برابر آن به بیان مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساری افزود: با توجه به اینکه در کربلا دشمن با استفاده از این حربه و با تحریف حقایق امام حسین(ع) را خارجی خواند و ۳۰ هزار نفر فرزند رسول خدا را محاصره کردند و به قصد قربت علیه خاندان پیامبر شمشیر کشیدند.

حجت‌الاسلام یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه جهاد تبیین و مقابله با تحریف دشمن یک فریضه است، تصریح کرد: تحریف و تبلیغات گمراه‌کننده مهم‌ترین نقشه شوم دشمن در مقطع کنونی است.

وی با اعلام اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد دارند فرهنگ را از کشور ما بگیرند، گفت: باید خدمات نظام و انقلاب اسلامی به مردم گفته شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳