فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر عنوان کرد:

اجرای هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه در دهه‌فجر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۴۰۹۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه در قائم‌شهر با استفاده از ظرفیت همه‌ اقشار مردم دهه فجر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه در دهه‌فجر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، محمدباقر قزلباش چهارشنبه‌شب در گفتگو با جمعی از خبرنگاران بمناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر ضمن گرامیداشت سالروز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اجرای بیش از ۱۳۰۰ عنوان برنامه متنوع در سطح شهرستان قائم‌شهر و با استفاده از ظرفیت همه‌ی اقشار مردمی نشان از قدرت درخت تنومند انقلاب اسلامی است که بعد از گذشت ۴۵ سال بذری که امام عظیم‌الشان انقلاب اسلامی کاشت همچنان با قدرت و استوار به کار خود ادانه می‌دهد.

وی با اشاره به فشار رسانه‌ای دشمن در جنگ ترکیبی، افزود: دشمن تمرکز خود را به کار گرفته که کشور را به ناکارآمدی متهم کند و فعالیت های نظام جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهد لذا تبیین مقایسه ای دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوران قبل از پیروزی انقلاب در حوزه های مختلف نیز در آستانه انتخابات می تواند انرژی مثبت به جامعه تزریق کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر خاطرنشان کرد: همه ما باید در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت همه گروه‌ها و قشرهای جامعه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا فشارهای دشمن را کمرنگ کنیم و ناامیدی که بر پیکر برخی مردم نشسته است را با تزریق امیدآفرینی پاک کنیم.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان و برگزاری برنامه‌های بانشاط و اثرگذار با محوریت مردم و اقشار مختلف در اولویت برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر است.

قزلباش به انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی زمانی دهه فجر و برگزاری انتخابات حساس پایان سال باید مردم را هوشیار و آگاه کنیم تا حربه‌ها و دروغ‌پراکنی دشمنان در فضای مجازی را خنثی کنیم و رایحه‌ای از امید را به جامعه تزریق کنیم ‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر در پایان به رزمایش بزرگ چله آرمانی در شهرستان قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: با عنایت به اینکه بتوانیم بصورت یکپارچه و تشکیلاتی علم بر زمین مانده فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مشارکت در انتخابات را بلند کنیم و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت انتخابات را برای آحاد مردم مطرح کنیم این برنامه‌های متنوع را در ۴۰ روز مانده به انتخابات آغاز کردیم و تا ۱۱اسفتد این روند را ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷