جانشين انتظامی مازندران خبر داد:

دستگيری عاملان قمه‌کشی در ساری

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۸۳۸۲۹
جانشين انتظامی مازندران از دستگيری عاملان قمه‌کشی در کمتر از ۱۰ ساعت در ساری خبر داد و گفت: پليس با هرگونه بی‌نظمی به شدت برخورد می‌کند.
۱
plusresetminus
دستگيری عاملان قمه‌کشی در ساری
سردار سید موسی حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهار کرد: برابر اعلام مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یك مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در شهر ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی انجام شده مشخص شد دو نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد، یكی از شهروندان را مجروح کردند که مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بودند که پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عاملان قمه‌كشی را در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و در یک عملیات موفقیت‌آمیز و ضربتی آنها را دستگیر كنند.

وی با اشاره به اینکه با بازرسی از خودروی متهمان، دو عدد سلاح سرد شامل قمه و تبر کشف شد، اضافه کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

حسینی در پایان تاکید كرد: پلیس با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

انتهای پیام/


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳