تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۸۳۷۴۳
در پی حمله بامداد امروز، سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در سوریه و مقر موساد در اربیل عراق ضربات سختی وارد کرد که موجب شادمانی مردم ولایت‌مدار مازندران شد.
۱
plusresetminus
قدردانی مردم مازندران از اقدام شجاعانه سپاه در حمله موشکی به مقر موساد
به گزارش خبرنگار سیاسی پایپاه خبری تحلیلی بلاغ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌های جداگانه از انهدام مقرهای جاسوسی موساد در اربیل عراق و داعش در سوریه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

در پی حمله بامداد امروز، سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در سوریه و مقر موساد در اربیل عراق ضربات سختی وارد کرد که موجب شادمانی مردم ولایتمدار مازندران شد.

حملات موشکیِ سپاه به‌قدری شدید بود که عبور و مرور هوایی در آسمان اربیل به‌طور کامل متوقف شد. هشت مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند. 

حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم شد؛ اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات مورد هدف قرار گرفتند. 
                

امین طبرستانی یکی از شهروندان مازندارنی در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: موشک‌باران مقر تروریست‌ها در عراق و سوریه توسط سپاه پاسداران شایسته تقدیر است و بسیار از بابت این پاسخ به دشمنان انقلاب سپاسگزاریم.

وی افزود: این پاسخ حامل این پیام برای دشمنان ایران است که با هیچ تهاجمی مماشات نخواهد شد.

این شهروند مازندرانی با تاکید بر ادامه اهدام مقرهای امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، تاکید کرد: پاسخ سخت تا گرفتن انتقام سخت از آمریکا رژیم صهیونیستی و مزدورانشان در منطقه باید تداوم داشته باشد و این مطالبه تمامی مردم نه تنها ایران بلکه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

طبرستانی اعلام کرد: جا دارد مجددا از اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی که مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه را با موشک‌های بالستیک مورد هدف قرار دادند، کمال قدردانی را داشته باشم.
                           

مریم رضوی یکی دیگر از شهروندان مازندرانی نیز در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته با شلیک موشک‌های بالستیک مقر موساد در اربیل و محل تجمع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار داد که این اقدام در پی پاسخ به حرکات تروریستی اخیر صورت گرفته در کشورمان انجام شد

وی افزود: این اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقعا باعث غرور همه ایرانیان شده است و بابت این پاسخ داندان‌شکن از تمامی سربازان سبزپوش میهن قدردانی می‌کنم

این شهروند مازندرانی خاطرنشان کرد: ما همچنان داغدار سردار دل‌ها شهید سلیمانی هستیم و شهادت زایران قبر حاج قاسم در روز سالگرد این سردار رشید اسلام، داغی بر داغ‌ گذشته ما افزود و قطعا انتظار ما از سپاه پاسداران ادامه حملات موشکی به تمامی مقرهای امریکا و صهیونیست در کشورهای همسایه ایران است.

این دانشجوی ساروی، متذکر شد: دشمن تصور می‌کند با شهادت مردمان عادی چه در ایران و چه در یمن و فلسطین، می‌تواند جبهه مقاومت و روحیه مبارزه با استکبار را در کشورهای اسلامی بشکند که این تصور تنها یک خیال خام و تو خالی است و ملت ما با شهادت بیدارتر می‌شود.
                                 

صادق ایمانی یکی دیگر از شهروندان مازدرانی نیز با تشکر از پاسخ سخت سپاه پاسداران به دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

وی افزود: این اقدام غیورانه فرزندان ایران به تمامی مردم ولایتمدار و علاقمندان به حاج قاسم، اطمینان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجای عالم که باشند به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید و به فرموده مقام معظم رهبری دیگر دوره بزن در روها تمام شده است.

این شهروند مازندرانی خاطرنشان کرد: شهادت کودک، نوجوان و زنان و مردان کشور عزیز ایران در سالروز چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، دل تمامی مردم کشور و علاقمندان به سردار سلیمانی در تمام عالم را به درد آورد و این پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان بزدل انقلاب، قطعا ادامه خواهد داشت و دشمنان به این خاک و بوم بدانند که بابت هر اقدام اشتباه به سختی مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳