مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

ثبت‌نام حدود ۹ هزار کارجو و کارفرما در سامانه جستجوی شغل

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۸۳۵۷۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ۷ هزار و ۳۹۶ کارجو و هزار و ۳۸۳ کارفرمای مازندرانی در سامانه جستجوی شغل ثبت‌نام کردند.
۱
plusresetminus
ثبت‌نام حدود ۹ هزار کارجو و کارفرما در سامانه جستجوی شغل
علی باقری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: این سامانه فرصتی است تا رضایت‌مندی استفاده‌کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش بروکراسی اداری، هزینه‌های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را فراهم کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کارجویان و کارفرمایان برای کسب اطلاعات از فرصت های شغلی می توانند به سامانه جستجوی شغل به نشانیshoghl.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

باقری تصریح کرد: کارجو‌یان نیز می‌‌توانند پس از ورود به سایت، نیازهای شغلی هر منطقه را بررسی کرده و پس از اتصال به کاریابی مورد نظر، شغل مناسب خود را با هزینه‌ای اندک، پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از توانمندی‌های سامانه جستجوی شغل نیز پردازش قرارداد کار دائم و موقت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گسترش چتر خدمات کاریابی به عموم مخاطبان(کارجویان و کارفرمایان)، رصد و پایش تغییر و تحولات بازار کار و رفع ناترازی‌های موجود، کاهش هزینه‌های جست‌و‌جوی شغلی اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان و دسترسی به اطلاعات صحت‌سنجی شده هر دو طرف بازار کار و اطلاعات ثبتی را از اهداف اصلی راه‌اندازی سامانه جست‌و‌جوی شغل عنوان کرد.

باقری از ثبت‌نام ۷ هزار و ۳۹۶ کارجو و هزار و ۳۸۳ کارفرمای مازندرانی در سامانه جستجوی شغل خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۲۰ فرصت شغلی با ظرفیت ۶ هزار و ۳۱۲ فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی ثبت شده است.

وی بیان کرد: تاکنون هزار و ۳۲۲ نفر پس از ثبت در سامانه جستجوی شغلی بکارگیری و هزار و ۴۱۶ نفر بیش از یک بار بکارگمارده شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳